Slecht service!!

  • 21 August 2020
  • 3 reacties
  • 158 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds 19 augustus ben ik bezig geweest om mijn t-mobile thuis pakket te installeren. Elke keer is er geen internet + tv. Al sinds woensdag 19 augustus tot nu toe is er een storing in Amsterdam??  Ik heb al meerdere malen gebeld naar de klantenservice. 

 

Hoe kan het zijn dat er al dagen storing is in Amsterdam?? Dat kan toch niet? Hoe kunnen jullie klanten dagen zonder internet en tv laten zitten?

 

Wat een fijn welkoms cadeau zeg. Ik zit al jaren bij jullie (mobiel) en wat heb ik een spijt dat ik ben overgestapt voor internet en tv. En wachten op een monteur?, daar ben ik 2 weken weer verder..!

 

En bedankt!!! Bedankt dat ik dagen/weken zonder internet en tv moet doen! 

 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hallo Sam63,

Gaat het om een DSL verbinding? (VIa de telefoonlijn) Is de installatie goed gelukt? Lopen er vanaf het aansluitpunt (Isra) geen andere draden het huis in? (Dit kan verlies op het signaal geven)

Waar uit het probleem zich in, wordt het wereldbollampje rood en gaat het 2e lampje van links uit / of knipperen?

Mvg. Marcel

Het gaat om een DSL verbinding.  Het ligt niet aan de installatie of de kabels. Ik heb zelf uit mijn eigen zak een elektricien betaald om naar de bekabeling te komen kijken. Alles is goed prima!! Ik heb even internet/tv en daarna valt het weg. En dat is iedere keer zo.

 

Ik heb al sinds woensdag meerdere malen gebeld met de klantenservice. Is er al sinds woensdag een storing in Amsterdam?? Het is  vandaag al vrijdag. Heb vandaag weer contact gehad en ze zeiden dat de storing er nog steeds is in Amsterdam. Postcode 1107DB

 

En op jullie monteur te wachten zit ik tot september met dit probleem!!

Reputatie 6

Hoi @Sam63, ik had je graag geholpen met je probleem. Ik zie echter dat je je abonnement intussen hebt beëindigd. Als je nog vragen hebt over het beëindigen, laat het me dan gerust weten!

Reageer