-
-
is aangemoedigd
-
0 reacties
Snelheid 1Gb is disconnected na paar dagen installatie op 30-1-2023 graag contact.
(1Gb glasvezel aansluiting zonder tv telefoon)
Goedendag Tmobile,
Zoals in de omschijving is mijn snelheid weggevallen van 945/945Mb.
naar zelfs onder 100/100Mb
Eerst dacht ik nog dat mijn hardware updates een probleem waren (systemtech) maar ook mijn nieuwe cat7 ftp kabel is getest door mijn zelf geen waar neembare problemen.
Kunt u een lijn test doen ?
kunt u mij anders bellen. zodra u mijn bericht leest.
Ik hoor het graag.
Charles
Hallo @charlesm1
Kan je eens inloggen op de Zyxel interface via 192.168.1.1 met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat? In het overzicht klik je op > naast systeeminformatie en daar zie je de WAN status en je ziet ook of er 100 Mbps of 1000 Mbps over de LAN poort gaat.
Indien de LAN poort waarop het apparaat is aangesloten waarmee je test 100 Mbps aangeeft dan zou dat kunnen komen door de internetkabel of de hardware.
Wat je dan kan proberen is een andere internetkabel gebruiken of een andere pc/laptop. Zorg voor een rechtstreekse verbinding dus zonder switch en gebruik de Ookla speedtest app.
Bekijk origineel