Sinds oktober 2022 heb ik glasvezel van T-Mobile nu officieel Odido.
Heb de laatste maanden enorm last gehad van DNS problemen, die blijken nu opgelost, maar de beloofde snelheid van 1Gb down en Up heb ik nog nooit weten te behalen rechtstreekst op de geleverde router via een CAT 7 UTP kabel. Vandaag is het helemaal niet vooruit te kachelen. Dat komt zeker door de sneeuw. Ik ben er eerlijk gezegd wel een beetje klaar mee. Bellen heeft totaal geen zin, want je krijgt een zeer aardig iemand aan de lijn, maar heeft none skills en weet totaal niet waar ik technisch over aan brabbelen bent. Dus verwijst me snel door naar deze community. Serieus is dit de nieuwe klantenbinding strategie van Odido??? Een None Skills Servicedesk en dan maar hopen dat je probleem ooit opgelost gaat worden. met een onderbuik gevoel dat dit nooit zal gebeuren. Ik weet nu wel beter, ik betaal liever in de maand een paar tienen meer met de wetenschap dat ik wel begrepen wordt als ik eens in de 4 jaar moet bellen. En mijn internetverbinding werkelijk stabiel is en de snelheid die men aan mijn beloofd heeft. Even voor jullie info, ik heb hier echt degelijk spul staan met fatsoenlijke utp bekabeling.
De standaard vragen, van heeft u de router al stroomloos gemaakt, wil ik eigenlijk niet meer horen.
Ik wil gewoon een stabiele goed functionerende internet verbinding die performed !