Beantwoord

Status melding geen internet en tv

  • 23 November 2023
  • 8 reacties
  • 136 Bekeken

Wat is de status van melding:67020049 ? 

Wij hebben sinds 3-11 geen internet+tv meer er is 8-11 een monteur van Guidion langsgeweest die heeft geconstateerd dat er geen licht binnen komt. Hierna is het radiostilte aan de kant van Odido. Zelf met ODF gebeld op advies van een klantenservice medewerker. Bleek dat de melding bij ODF al afgesloten was en zij het doorgezet hebben naar SPIE, SPIE heeft het op hun beurt weer doorgezet naar TOF Group. Na het bezoek van de monteur op 8-11 is er dus niks meer gebeurd. En wordt er ook door Odido niks meer gecommuniceerd...

Ik heb 17-11 nogmaals contact opgenomen met Odido en toen heeft de klantenservice medewerker een nieuwe case aangemaakt onder nummer: 67220640, om schot in de zaak de krijgen. Na gisteren 22-11 nogmaals contact te hebben gehad, kreeg ik te horen dat de eerste melding is afgesloten daar er nu 2 meldingen open staan. Wat inhoudt dat het proces weer van voor af aan begint. 

Houdt dit in dat we nu nog eens minimaal 3 weken moeten wachten totdat er eindelijk iets wordt gedaan? Het eindeloos via hotspot de mobiele telefoons te gebruiken heeft geen positief effect op de accu's, de prestaties van de accu's zijn al drastisch verslechterd. 

Ik hoor graag wanneer en door welke partij er actie wordt ondernomen om het probleem op te lossen. Anders zijn wij genoodzaakt ons contract op te zeggen incl. de 2 mobiele telefoonabonnementen die wij onlangs bij Odido hebben afgesloten. 

icon

Beste antwoord door smeetsmartijn 8 December 2023, 09:31

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 1

Wat ik zou doen is nog even wachten en je kan opzeggen en neem dan weer lekker KPN glasvezel, tientje meer per maand maar dan heb je geen gezeur meer.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @smeetsmartijn, ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat ze ODF opnieuw aangestuurd hebben. Ze hadden niet het juiste telefoonnummer, deze is erbij vermeld. Het wachten is nu op ODF. Hopelijk komt er nu schot in de zaak! 

Er is al meerdere malen contact opgenomen met ODF en de andere onderaannemers, die allen mijn nummer hebben echter komt er van geen kant actie.

Na nog eens 11 dagen zijn we nog steeds aan het wachten. 

Reputatie 5

@smeetsmartijn wat ontzettend vervelend dat je al zo lang aan het wachten bent, dit lijkt mij niet de bedoeling. Hopelijk kan een moderator toch snel iets voor je betekenen, alleen blijft dat natuurlijk lastig wanneer derden aangestuurd moeten worden.

Kan ik je wellicht helpen door je een unlimited voucher aan te bieden waarmee je op een Odido of Ben simkaart een aantal dagen onbeperkt internet krijgt? Dan kan je wellicht alsnog via een hotspot je apparaten verbinden en is de impact niet zo groot als nu?

Verneem het graag van je!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @smeetsmartijn, we hebben nogmaals navraag gedaan omdat wij zelf ook geen reactie krijgen. Hopelijk wordt het spoedig opgepakt! 

SPIE heeft nogmaals een monteur gestuurd die 2 kabelbreuken heeft hersteld. Het probleem is dus verholpen. Met het maken van de melding is mijn gezegd dat de periode zonder internet+tv gecompenseerd zou gaan worden. Het betreft hier de periode van 03-11 t/m 07-12, deze periode graag crediteren. 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @smeetsmartijn, dank voor deze update! Ik ben blij dit te lezen. Uiteraard heb ik de vergoeding direct handmatig in orde gemaakt. Je ontvangt van mij nog een bevestiging per e-mail, hierin staat het bedrag en hoe we het bedrag verrekenen met de eerst volgende rekening. Dit komt helemaal goed!

Reageer