steeds weg vallen internetverbinding

  • 11 June 2023
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Sinds zo’n 3 weken hebben we last dat steeds de internetverbinding weg is 

en er is nergens bekend over een storing 

wel dat er s’nachts onderhoud wordt gepleegd, maar dat kan toch niet zo zijn dat de internetverbinding steeds weg valt

elke keer steeds de modem resetten is wel een optie maar niet de oplossing 

want daarna gebeurt het gewoon weer

Tommie van Odido 11 maanden geleden

Hi @repaboy, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord kunt genieten van het internet. Ik wil je daarom vragen om het modem drie dagen te testen. Zou je in die drie dagen het modem niet willen herstarten of resetten? Graag de dag, datum en tijdstip noteren wanneer het modem uitvalt. Deze informatie is nodig om het door te zetten naar onze techneuten, als we op een afstandje niks kunnen doen, zal er een monteur langs moeten komen. Ik zie je graag over drie dagen weer terug met de nodige informatie, dan kan ik voor je aan de slag gaan! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @repaboy, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord kunt genieten van het internet. Ik wil je daarom vragen om het modem drie dagen te testen. Zou je in die drie dagen het modem niet willen herstarten of resetten? Graag de dag, datum en tijdstip noteren wanneer het modem uitvalt. Deze informatie is nodig om het door te zetten naar onze techneuten, als we op een afstandje niks kunnen doen, zal er een monteur langs moeten komen. Ik zie je graag over drie dagen weer terug met de nodige informatie, dan kan ik voor je aan de slag gaan! 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @repaboy 

Heb je thuis een glasvezel of DSL aansluiting?

Welke router heb je van T-Mobile en heb je hier nog eigen apparatuur achter zoals een router, switch of versterker?

Valt de WiFi weg of gaat het om WiFi en bekabeld en gaat dan het lampje op de router rood branden?

Heb dsl en bekabel en WiFi valt weg, verder geen andere routers erbij, groene lampjes branden en af en toe is er een groen lampje uit heel soms is die brand die rood

heb de router zytel dacht ik, ben momenteel niet thuis

Reageer