-
-
heeft eerste post geplaatst
-
2 reacties
Sinds zo’n 3 weken hebben we last dat steeds de internetverbinding weg is
en er is nergens bekend over een storing
wel dat er s’nachts onderhoud wordt gepleegd, maar dat kan toch niet zo zijn dat de internetverbinding steeds weg valt
elke keer steeds de modem resetten is wel een optie maar niet de oplossing
want daarna gebeurt het gewoon weer
Hi @repaboy, welkom op onze Community!
Ik wil natuurlijk dat je ongestoord kunt genieten van het internet. Ik wil je daarom vragen om het modem drie dagen te testen. Zou je in die drie dagen het modem niet willen herstarten of resetten? Graag de dag, datum en tijdstip noteren wanneer het modem uitvalt. Deze informatie is nodig om het door te zetten naar onze techneuten, als we op een afstandje niks kunnen doen, zal er een monteur langs moeten komen. Ik zie je graag over drie dagen weer terug met de nodige informatie, dan kan ik voor je aan de slag gaan!
Bekijk origineel