Beantwoord

storing 7545 20 mei 2021

  • 20 May 2021
  • 8 reacties
  • 92 Bekeken

Hebben andere tmobile gebruikers vast internet ook storing ?

icon

Beste antwoord door GerhardvanWijhe 20 May 2021, 16:46

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @GerhardvanWijhe  Heb je nog steeds storing?

Je kan altijd even Hier kijken of er op jouw postcode storing is gemeld!

Hopelijk werk alles weer zoals het hoort?

Groetjes

Storing was om 16 15 uur opgelost

Reputatie 7
Badge +14

Storing was om 16 15 uur opgelost

Gelukkig! Mocht er iets zijn weet je de klanten community te vinden! 
Fijne avond!

Fijne avond

 

Groet

Gerhard 

Ik heb sinds gisteren al 5x internet verbinding verloren.

Inloggen om de modem laat zien dat het de VSDL verbinding is die eruit ligt. Rebooten van de modem lost het probleem op, maar duur toch al gauw 5 minuten, en is erg vervelend al je kinderen midden in een les zitten en je zelf in een vergadering. Vooral als het meerdere keren per dag voorkomt.

Wat is hier aan de hand? En vooral: hoe is het te verhelpen?

Reputatie 7

Hoi @mwvandermolen ,

Ik heb vernomen dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en onze technische dienst jouw verbinding aan het onderzoeken is. We zijn hard op zoek naar de juiste oplossing. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, zitten we hier voor je klaar! 

Ik heb sinds vrijdag niets meer gehoord. Vandaag is het goed gegaan, dus misschien is het probleem verholpen, maar dan had ik het graag gehoord!

Reputatie 7
Badge +4

Hi @mwvandermolen,

Mooi om te horen dat je weer ongeremd gebruik kan maken van de verbinding! Alvorens jouw bericht hadden wij inderdaad nog niks aangepast, en daarom zal de verbinding zichzelf hebben hersteld. Ik ben blij om te zien dat er nog een monteur langs is geweest voor controle, het ziet er weer helemaal goed uit!

Reageer