Beantwoord

Storing Huawei router

  • 30 January 2023
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Onze Huawei router geeft steeds vaker storingen, nu moeten we hem 1-2 keer per dag resettten om weer internet te krijgen. Dit was al af en toe het geval in ons vorige huis, maar de frequentie is toegenomen na de verhuizing.

Vorige week heb ik contact gezocht met de klantenservice en werd er een meting gestart en moesten we terugbellen als er weer problemen waren, bellen we dag later terug bleken er meerdere dagen meting noodzakelijk te zijn (nadat we weer in de wacht hadden gestaan en weer metingen werden gedaan, als meer dagen wachten noodzakelijk was had dit toch ook gelijk gezegd kunnen worden). Weer een dag later volgens instructie gebeld en kwam het bericht dat je in de dagen meten niet zelf had mogen resetten en dat de afgelopen dagen niet telt. Maar als je morgen weer belt dan is de technische dienst aanwezig en kan het worden opgelost. Vandaag weer gebelt en wordt opeens gezegd dat de drie dagen meten vanaf zondag weer opnieuw ingaan. Na doorvragen wel doorverbonden met Guidion, maar die gaf aan dat het inderdaad klinkt als een kapotte router en dat zij daar niet over gaan en dat ik weer contact met T-mobile moet zoeken. 

Al met al nu al meer dan anderhalve maand bezig na doorgeven van de verhuizing en nog steeds geen fatsoenlijk internet. Hoe kom ik door deze muur heen en wordt de router vervangen?

icon

Beste antwoord door M de Graaf 31 January 2023, 13:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @M de Graaf ,

Welkom op de community, dit is niet zoals je wenst dat het gaat.
Ik heb je probleem onder de aandacht van de moderators gebracht. Zij reageren als het goed is vanzelf, dit gebeurd opvolgorde van binnenkomst.
Als je alvast je klantnummer in je profiel wil zetten, als je dat nog niet hebt. Dit is makkelijker voor de moderatoren, ze hebben dan gelijk de juiste gegevens tot hun beschikking.
Je kan dit doen door op je naam te klikken → mijn  profief → bewerk profiel → sla wijzigingen op .

Reputatie 7
Badge +4

Hallo @M de Graaf ,

Welkom op de community, dit is niet zoals je wenst dat het gaat.
Ik heb je probleem onder de aandacht van de moderators gebracht. Zij reageren als het goed is vanzelf, dit gebeurd opvolgorde van binnenkomst.
Als je alvast je klantnummer in je profiel wil zetten, als je dat nog niet hebt. Dit is makkelijker voor de moderatoren, ze hebben dan gelijk de juiste gegevens tot hun beschikking.
Je kan dit doen door op je naam te klikken → mijn  profief → bewerk profiel → sla wijzigingen op .

 

Bedankt voor de heads-up @soepkip67! 😃

 

Hoi @M de Graaf, bedankt voor je uitgebreide verhaal en sorry, ik schrik ervan dat het zo rommelig verloopt! Graag wil ik de in passé voor je verbreken en daarom ben ik snel op zoek gegaan naar een adequate oplossing. Het leek mij een verstandig om je modem om te laten wisselen voor een nieuwer model en je zal binnen enkele dagen een vervangend modem thuis ontvangen.

Ik verwacht dat je hiermee snel weer zorgeloos kan genieten! 😁

Hallo @M de Graaf ,

Welkom op de community, dit is niet zoals je wenst dat het gaat.
Ik heb je probleem onder de aandacht van de moderators gebracht. Zij reageren als het goed is vanzelf, dit gebeurd opvolgorde van binnenkomst.
Als je alvast je klantnummer in je profiel wil zetten, als je dat nog niet hebt. Dit is makkelijker voor de moderatoren, ze hebben dan gelijk de juiste gegevens tot hun beschikking.
Je kan dit doen door op je naam te klikken → mijn  profief → bewerk profiel → sla wijzigingen op .

 

Bedankt voor de heads-up @soepkip67! 😃

 

Hoi @M de Graaf, bedankt voor je uitgebreide verhaal en sorry, ik schrik ervan dat het zo rommelig verloopt! Graag wil ik de in passé voor je verbreken en daarom ben ik snel op zoek gegaan naar een adequate oplossing. Het leek mij een verstandig om je modem om te laten wisselen voor een nieuwer model en je zal binnen enkele dagen een vervangend modem thuis ontvangen.

Ik verwacht dat je hiermee snel weer zorgeloos kan genieten! 😁

Hartelijk bedankt voor de snelle actie

Reageer