Storing in Amsterdam internet werkt nog steeds niet

  • 17 October 2023
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

Wij hebben de hele dag geen internet gehad, ik zie dat de storing zojuist is verholpen, maar ik heb nog steeds geen internet. Rood lampje op de modem, en ja, ik heb alles al gerestart/reset.

Jason van Odido 6 maanden geleden

Hoi @jessejohnson, van harte welkom op de Community van Odido! ๐Ÿ™‹โ€โ™‚๏ธ

Het lijkt erop dat de network terminal (het witte kastje dat het aansluitpunt met het modem verbindt) de stoorzender is. Kun je deze van het strooomnet halen en dan 20 seconden stroomloos houden? Zorg ervoor dat het modem dan ook van stroom onderbroken is en sluit daarna eerst de terminal en dan het modem aan. Daarna zou het wereldbolletje weer moeten branden! ๐Ÿ˜„

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @jessejohnson, van harte welkom op de Community van Odido! ๐Ÿ™‹โ€โ™‚๏ธ

Het lijkt erop dat de network terminal (het witte kastje dat het aansluitpunt met het modem verbindt) de stoorzender is. Kun je deze van het strooomnet halen en dan 20 seconden stroomloos houden? Zorg ervoor dat het modem dan ook van stroom onderbroken is en sluit daarna eerst de terminal en dan het modem aan. Daarna zou het wereldbolletje weer moeten branden! ๐Ÿ˜„

Hey Jason, bedankt voor je reactie. Ik heb dit al gedaan, ik heb zojuist ook contact gehad met uw collega maar het kastje heeft vanwege de storing moeite met contact maken. Maar ik hoor meer wss later vandaag.

Reageer