Beantwoord

storing internet 3544aw

  • 18 August 2020
  • 8 reacties
  • 816 Bekeken

Reputatie 2

Goedemorgen, krijg netjes een mail dat er een storing is, daarna een mail dat het is opgelost, alleen na reset nog  steeds geen Internetverbinding 😩

 

mvg Henk 

icon

Beste antwoord door Brian 19 August 2020, 10:34

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @henkiekoopman 

Woon je in Den Haag? Er is daar een stroomstoring in de wijk centrale, zie het storingstopic :

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

Kijk anders ook eens in  je T-Mobile thuis account onder actuele storingen, als daar niks staat wil je dan je mediaconverter eens even van het stroom halen of modem bij DSL.

Reputatie 2

Nee , utrecht Leidscherijn 3544

Reputatie 7
Badge +15

@henkiekoopman 

Kijk anders ook eens in  je T-Mobile thuis account onder actuele storingen, als daar niks staat wil je dan je mediaconverter eens even van het stroom halen of modem bij DSL.

Reputatie 2
Open 18-08-2020, 7:56  
Gesloten 18-08-2020, 7:31 18-08-2020, 7:42

 

Neem dan aan dat open betekent , de storing is nog niet opgelost 😢 waarom dan wel een mail van de eerste (er is een storing, en daarna hij is opgelost) maar dan niet van de tweede 😩 zo jammer he

Reputatie 7
Badge +15

@henkiekoopman

Open is om 07:56 en daarvoor was hij blijkbaar gesloten van 07:31 tot 07:42.

Dat zou volgens mij betekenen dat er nog steeds een storing is. Dit is een storing op het KPN netwerk dus KPN is ermee bezig, T-Mobile geeft daar geen inzicht in wat er precies aan de hand is.

Reputatie 2

Begrijp ik, maar waarom dan geen tweede mail? Vond het juist een pluspunt👍 En dan krijg je ook nog netjes door dat het is opgelost 🥳 ik dacht we gaan de goede weg op, dit is netjes, maar….. helaas 😢, maar goed we wachten wel tot iemand de storing oplost 

Reputatie 7

Hi @henkiekoopman, ik vermoed dat het in dit geval om dezelfde storing gaat die opgelost leek maar daarna toch weer open is gezet. In dat geval krijg je inderdaad geen nieuw bericht maar gelukkig is de voortgang wel inzichtelijk op My Thuis. Is het inmiddels gelukt? Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan zeker weten!

Reputatie 2

Klopt, alles draait  weer als normaal, thanks 

Reageer