Beantwoord

Storing internet Beverwijk

  • 7 November 2023
  • 7 reacties
  • 231 Bekeken

Reputatie 1
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hallo, Beverwijk, Heemskerk en Wijk aan zee zitten zonder internet. Meerdere postcodes.

Website geeft geen storing aan, maar dit is er dus wel.

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 November 2023, 09:57

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 3

Hallo, Beverwijk, Heemskerk en Wijk aan zee zitten zonder internet. Meerdere postcodes.

Website geeft geen storing aan, maar dit is er dus wel.

Same wordt ook net wakker zonder.

ONT + Router opnieuw opstarten had geen effect.

Postcode 1941

Reputatie 2

Zie andere posts. Ik heb al gemeld en ben ook supersnel terug gebeld dat er inderdaad een storing is.

Reputatie 3

Zie andere posts. Ik heb al gemeld en ben ook supersnel terug gebeld dat er inderdaad een storing is.

Hebben ze je ook verteld hoelang het gaat duren? Ben beetje afhankelijk voor mijn werk namelijk.

Reputatie 3

Lol geen tv ook natuurlijk op deze manier

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Knorf 

In Beverwijk is er een storing bekend.

https://community.odido.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-internet-tv-van-odido-284385

Reputatie 1

Zag het al ja. Maar kan deze post niet verwijderen. Mag weg/dicht 

Reputatie 1

[07-11-2023/08:30] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in regio Beverwijk/Heemskerk. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

Update [07-11-2023/08:35] Monteur is onderweg om op locatie apparatuur te vervangen.

Update [07-11-2023/11:05] Verwachte starttijd van herstel is 11:45. Later meer!

Update [07-11-2023/14:00] Onderzoek is nog gaande met alle betrokken partijen. Op locatie is ook nog niet alles afgerond.