Ik heb bij jullie een nieuw abonnement afgesloten. Hierbij gebruik gemaakt van jullie overstap service. Nu heeft mijn oude provider zoals afgesproken op 27-05 de boel afgesloten. Die dag is de monteur van Gideon geweest en hij heeft het modem geinstalleerd. Na het aansluiten bleek dat er geen internet was. De monteur heeft contact gehad met T-mobile en meer kon hij niet doen. Die avond later kreeg ik een mail dat ik vanaf 28-05 internet kon ontvangen. Ik vind dit wel vreemd, daar dit vanaf de inschrijving al 27-05 zou zijn. Nu blijkt er een technisch probleem te zijn waardoor ik geen internet meer kan ontvangen. Ik zou gebeld worden, maar tot nu toe niets gehoord. Ik ben me bewust van de 3 tot 5 werkdagen, maar ik vind dit wel heel vervelend. Ook lastig dat je nergens goed kunt zien of te horen kan krijgen hoe het met de status is bij de technische dienst. En als ik dan op het forum lees dat ik, daar ik nog geen klant ben, ook geen recht heb op een vergoeding/internet ter overbrugging geeft me dit geen fijn gevoel voor de rest van het contract.
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel