Beantwoord

Super traag DSL internet.

  • 7 January 2021
  • 33 reacties
  • 578 Bekeken


Toon eerste reactie

33 reacties

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jarno125, bedankt voor je gegevens in het privébericht!

Ik heb het gecheckt en Guidion zal hierbij kijken naar de volledige thuisinstallatie, alsmede het interne netwerk tot aan de deur. Mocht het onverhoopt zo zijn dat het upload-probleem extern ligt, dan zal diezelfde dag nog de netbeheerder ingeschakeld worden om het te herstellen.

Houd er alsjeblieft wel rekening mee dat KPN soms een paar dagen nodig heeft om de lijn aan hunt kant te onderzoeken alvorens er dan een afspraak ingepland wordt.

Ik snap echt niet hoe dit kan kan hier aub naar gekeken worden we kunnen amper netflix of youtube kijken laat staan iets streamen want het duurt heel erg lang tot er iets gedownload is zeg maar ook is de snelheid heel zwak.

Reputatie 7
Badge +15

@Jarno125 

 

Meestal heb je dan de 1ste van links.

@Jason hebben geprobeert een afspraak te maken via de link die we gekregen hebben maar er staat dat guidion pas over 2-4 weken kan en zelfs daarna kunnen we geen afspraak in plannen mvg jarno

Reputatie 7

Hoi @Jarno125 ,

Ik heb je privébericht beantwoord, maar heb geen terugkoppeling van je mogen ontvangen. Wil je mij dit nog laten weten? Dan kan ik de situatie vanaf onze kant bekijken en je hopelijk van meer informatie voorzien. Ik hoor het graag van je! 

@boris

niet op de priveberichten gelet ik zal het vanavond zsm doorsturen!

tijd en datum staan er ook bij vanonder naast de verbinding.

 

Reageer