T Mobile geeft lijn niet vrij voor KPN bij overstappen

  • 21 March 2023
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Reputatie 2

Ik heb T Mobile opgezegd omdat ik geen signaal binnenkrijg. PON en LOS branden niet, dus serieus probleem. De vorige storing vorig jaar heeft 3 weken geduurd, voordat KPN werd ingeschakeld om een knopje in een kastje in de wijk om te zetten. 

Ik hoor niks, dus ik heb er weinig vertrouwen in dat er een serieuze monteur komt die niet begint over routertje resetten. Ik heb T mobile opgezegd per 20-04. Dat maandje betaal ik wel.

Bij KPN heb ik nieuwe glasvezel aangevraagd en die zou binnen 2 dagen komen installeren.

Maar die zijn door JULLIE teruggefloten, omdat ik mijn opzegdatum 21-04 a.s. is en de lijn niet willen vrijgeven. Dus ik kan nog een maand gaan wachten.

Ik wil heus wel betalen dat maandje extra, maar ik wil graag dat jullie de lijn vrijgeven voor KPN om internet te installeren. 

Kan dat a.u.b snel geregeld worden? Dan laat ik KPN komen. 

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @reidisabi, het is niet toegestaan om dubbele topics/berichten te posten. Ik heb antwoord gegeven op je andere topic. Hierbij sluit ik dit topic. Dit staat ook aangegeven in onze huisregels, neem voor alle info onze Huisregels door: 

 

 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @reidisabi, het is niet toegestaan om dubbele topics/berichten te posten. Ik heb antwoord gegeven op je andere topic. Hierbij sluit ik dit topic. Dit staat ook aangegeven in onze huisregels, neem voor alle info onze Huisregels door: