Beantwoord

T-mobile glasvezelaansluiting toestemming geven?

  • 14 August 2020
  • 9 reacties
  • 593 Bekeken

Klopt het dat jullie momenteel in Den Haag (Loosduinen)  langs de deuren gaan om toestemming te vragen voor een glasvezelaansluiting? Ik had gisteren iemand van T-mobile aan de deur die vroeg of ik hiervoor wilde tekenen?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 14 August 2020, 14:46

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @anouksm   Welkom, Omdat deze vraag al eerder In de community was gesteld weet ik dat het klopt. Een moderator heeft er toen navraag naar gedaan en bevestigd.

Je bent nooit verplicht om iets te tekenen

Weet je zo voldoende? 
 

lees Hier meer informatie 

Goedemorgen @CrisTien bedankt voor je snelle reactie! Goed om te horen. Kan ik dat bericht nog ergens terugvinden?

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @CrisTien bedankt voor je snelle reactie! Goed om te horen. Kan ik dat bericht nog ergens terugvinden?

Klik hier

Bedankt @CrisTien Het ging niet zozeer over het afsluiten van een abonnement. Er werd vertelt dat in samenwerking met de gemeente navraag wordt gedaan wie er geïnteresseerd is in de aanleg van een gratis glasvezelaansluiting. Een abonnement kon evt. daarna worden afgesloten, maar hoefde niet per se bij T-mobile.

Reputatie 7
Badge +14

@anouksm  En heb je interesse? Ben niet nieuwsgierig maar lees graag alles?

Ik lees goeie berichten over glasvezel en T-Mobile.

Groetjes en een fijn zonnig weekend

Ik heb aangegeven dat ik inderdaad interesse heb. Ken je deze actie? Ik heb verder helemaal geen bevestiging of iets dergelijks gehad of informatie over de termijn van aanleg?

Glasvezel krijg je steeds meer, dus lijkt me handig om alvast z'n aansluiting te hebben.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @anouksm, wat gaaf dat je interesse hebt in ons razendsnelle Glasvezelnetwerk! 😁👍

Wat je aangeeft ten aanzien van toestemming geven, klopt als een bus. Onze aannemer zal niets aanleggen voordat de bewoner toestemming geeft. In juni is de werkvoorbereiding gestart, de graafwerkzaamheden starten eind augustus. Zodra de aansluiting naar binnen toe (FTTH, oftewel Fiber to the Home) gereed gemaakt kan worden, zal er een afspraak worden gemaakt met je om het FTU (Glasvezelaansluitpunt) te installeren thuis. Zodra dit afgerond is, maakt onze installatiepartner een afspraak met je om de installatie af te ronden. 

Hopelijk heb ik hiermee je vraag beantwoord. Mocht ik je met iets anders kunnen helpen, geef een seintje. De Community helpt altijd supergraag! Een prachtig, zonnig weekend toegewenst! 😊🌞

Bedankt voor je antwoord @Jason! Moet ik hiervoor ook toestemming vragen aan mijn huurbaas? Ik woon namelijk in een huurwoning.

Reputatie 7
Badge +16

@anouksm Wanneer er sprake is van een huurovereenkomst is de huurbaas, oftewel woningeigenaar, verantwoordelijk voor de beslissingen die gemaakt moeten worden aangaande aanpassingen in en rondom het huis. Dit betekent in de praktijk dat de huurbaas inderdaad toestemming aan jou dient te verlenen voordat er aangelegd kan worden. Goed dat je het checkt! 😎👍

Reageer