Op 06 deember ben ik als nieuwe klant aangeslogen op het t-mobile-netwerk. KPN had mij om 02.30 uur al afgesloten en na veelvuldig bellen naar de klantenservice wwerd ik om 16.00 uur aangesloten. Dit mocht helaas maar twee uur duren. Ik heb de storing gemeld en de volgende dag 07 december nog geen verbinding. Klantenservice vertelde dat er een storingsticket was aangemaakt voor de backoffice en de technische dienst. Ook was KPN-netwerkbeheer aangestuurd. 08 december nog geen netwerkverbinding en werd een opdracht gegeven aan een monteur. 09 december een afspraak kunnen maken met een monteur. 10 december monteur heeft netwerk gecontroleerd en blijkt dat de technischedienst t-mobile kennelijk een knopje moet omzetten. 13 december nog geen netwerkverbinding. Klantenservice heeft eerder om een ticket gestuurd naar technische dienst t-mobile. Wat me het meeste verbaast is dat de medewerkers van de klantenservice geen mogelijkheid heeft om rechtstreeks contact op te nemen met de backoffice. Zelfs niet als de nieuwe klant al een week geen internet heeft. Ik zit er cover na te denken om weer terug te gaan naar KPN. Ook een klacht ingediend bij de ACM.
Beste antwoord door Lisa
Bekijk origineel