Beantwoord

T-Mobile mail ophalen via POP3 Gmail


Reputatie 2
  • is een Top Poster
  • 9 reacties

Hallo,

Vanaf 14 juli is het niet meer mogelijk om via GMail mijn mail van T-Mobile op te halen via pop3.t-mobilethuis.nl. Ik gebruik hiervoor onderstaande gegevens:

 

Inlognaam: Mijn T-Mobile mail adres

Wachtwoord: Mijn T-Mobile mail wachtwoord

POP3 server: pop3.t-mobilethuis.nl

Poort: 995

Beveiliging: SSL

 

Bovenstaande heeft jaren goed gewerkt maar nu opeens niet meer. Is er iets veranderd aan de POP3 server configuratie van T-Mobile? Op de T-Mobile (community) site kan ik daar niets van vinden. Of wordt TLS nu afgedwongen en wordt SSL niet meer ondersteund?

 

Dank.

 

Bernard

icon

Beste antwoord door Brian 3 February 2021, 16:00

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

40 reacties

Reputatie 1

Ja, het werkt nu.
Bedankt!!!

Reputatie 1

Ja, het werkt weer! Bedankt voor het oppakken van het probleem.

Reputatie 2

Top! “Mail fetched”

Reputatie 3

Werkt weer, tnx!

(Ik denk altijd dat ik de enige ben die zo'n functie gebruikt maar dat valt dus wel mee)

Reputatie 2

Top! Het werkt weer 👍 Heel fijn dat jullie het probleem hebben opgelost. Dank jullie wel 😀

Reputatie 7

Yes! Jullie bedankt voor het melden. Zo hebben jullie het voor elkaar en voor vele andere klanten gefixed! :sunglasses:

Reputatie 1

Dit probleem speelt sinds gister (25-1) weer. Nu een probleem met een SSL certificaat. In de Gmail staat de volgende melding: 

Server returned error "SSL error: Certificate 1 of the best path has been revoked"

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Phrenetic, top dat je het meldt! 

Ik heb meteen nagevraagd hoe dit nu op te lossen is en hoop hier morgen op terug te kunnen komen.

Reputatie 2

Dit probleem speelt sinds gister (25-1) weer. Nu een probleem met een SSL certificaat. In de Gmail staat de volgende melding: 

Server returned error "SSL error: Certificate 1 of the best path has been revoked"


Ik heb ditzelfde probleem ook. Zou fijn zijn als het snel opgelost wordt...

Reputatie 1

Yes same here, I cannot retrive messages since Jan 25th

Reputatie 7
Badge +16

Hi all, onze specialist gaat hiermee aan de slag zodat alles weer werkt zoals het hoort. Zodra het verholpen is, ontvangen jullie een update.

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Phrenetic, @Arnaud.Gouder en @gianluca105, het incident is nu formeel aangemeld en zal door onze IT’ers in behandeling worden genomen. Zouden jullie mij alle drie een privébericht willen sturen met daarin het e-mailadres waar het omgaat? Alvast bedankt!

Reputatie 2

Super dat het probleem onderzocht wordt door jullie IT'ers 👍 Ik loop tegen dezelfde problemen aan. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Spaer, zou je mij het e-mailadres willen toesturen waarmee je tegen hetzelfde probleem aanloopt? Dan voeg ik je toe aan het bestaande ticket zodat iedereen spoedig een fix kan verwachten! 😄

Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw e-mailadres?

Reputatie 7

Hi all, we hebben zojuist een centraal topic aangemaakt rond de problemen met het verzenden en versturen van e-mail. We houden jullie in dit topic op de hoogte. Bedankt voor de meldingen en de aanvullende informatie die jullie al gedeeld hebben!