T-MOBILE VMG8825-T50

  • 29 January 2023
  • 32 reacties
  • 987 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo! 👋

Mijn vraag gaat over het firmware bug issue, en aan t-mobile is of ze nog wel een laatste firmware update gaan sturen naar het VMG8825-T50 tuurlijk hopelijk..?

🤔

Want er zitten nog steeds wat bug fouten in het firmware software systeem zoals deze probleem..👇

Bij dat syslog logging server krijg je regelmatig later steeds te maken met die ingeschakeld schijf optie naar blauw terwijl ik hem meerdere keren hebt uitschakeld naar grijs natuurlijk heel raar of vreemd zelfs als een bug fout ofzo..?

😒

(A.U.B) Fix it pls! 🛠️

T-Mobile Team!

Grt nog! werkze, 💪

H.U, ✏️

 


32 reacties

Als de ontwikkelteams jouw logfiles nodig hebben, dan stemmen ze dat wel af. Zo niet zomaar mails met logfiles gaan versturen.

 

@eric Begrepen..! Thx for info,

👍  

Aloha..! weer nogmaals, 👋


Nou zo te zien begin ik steeds meer te begrijpen eindelijk waarom ze maar geen of echt niet te veel bezig zijn/waren dankzij het extra informatie's bij het t-mobile community platform, met het (Zyxel T-50) modem, want later kwam die T-54 uit en meteen vanaf dinsdag 6 juni die T-56 door het topic van @Demi
 terwijl ze nog wel verder moeten gaan werken met het oude router sinds 2019, omdat die heel mischien nog verdere support's kan hebben en krijgen van het firmware/software update's als benodigdheid, dus nog steeds een goede werkende apparatuur was tuurlijk, en ik denk als mijn eigen persoonlijke en vaste mening is dat ze blijkbaar die (Zyxel T-50) modem helaas en jammer genoeg weer in het steek hebben gelaten als einde verhaal of vaarwel en tot ziens hebben gezegd tegen die modem ofzo, door die eigenwijzen Zyxel techneuten en het developers team juist, want het was als nuttige tip echter absoluut zeker niet de bedoeling dat ze het maar gaan laten zitten terwijl het meeste klanten als gedachten deze nog wel meer gebruiken dan die andere nieuwe uitgekomen modem's sowieso, en laat ze maar even aan zijn oren trekken en zeggen dat een bepaalden deel groep van hun team's nog wel verder en harder moeten werken als ondersteunings verplichting met wet aan het huidige (T-50) natuurlijk..! 🛠-📲 


😠 = >;-(


Groeten - 🙋


Huyar, 😎

 

Reputatie 7
Badge +4

Don't worry, we didn't forget about the T50. There is work being done on it.

Don't worry, we didn't forget about the T50. There is work being done on it.

- Okay..! Thx man, 😀 @Sven-TMT

Hallo..! daar, @Sven-TMT

 

Nou heb ik alleen nog een laatste vraag aan jou over het (UPGRADEN) natuurlijk,

 

👇

 

Doen ze het updaten van het firmware/software versie's elke jaar of twee, want het was ook mijn andere enige vraagteken in mijn hoofd, en op welke datum precies van de maand, bijvoorbeeld bij het provider Ziggo was het 3 november en bij Tele2 helaas en jammer genoeg niet zeker net als bij T-Mobile gewoon een tijdje zo natuurlijk..?

 

Alvast! bedankt voor het antwoord,

 

Groeten - 🙋‍♂️

 

Reputatie 7
Badge +4

Er is geen specifieke datum of een bepaald aantal keren per jaar. 

Er is geen specifieke datum of een bepaald aantal keren per jaar. 

Okay..! Thx for your answer @Sven-TMT🙏 

Reageer