Hi allemaal,
Het kost me echt moeite om niet direct helemaal los te gaan op T-Mobile want hoe dit bedrijf met mensen omgaat is echt met geen pen te beschrijven en is het laatste woord nog niet over gesproken.
Een goede week geleden bel ik TM en vertel dat ik bij ons nieuwe glasvezel abb. voor 8 mnd. een gratis WiFi kastje gratis heb gekregen maar hier geen gebruik van zal maken en het bij mij in de la zal belanden.. Om te voorkomen dat we hier ongemerkt wel kosten aan gaan maken wil ik het graag terug sturen naar TM. Er wordt aangeboden een mail te sturen waarin een link staat naar een retour formulier..
Die mail had ik heel rap in huis alleen de link naar het formulier gaf een 404 error dus ik weer bellen. Werd me gezegd stuur gewoon op dat ding komt goed..!? Dus zou gaan ze bij TM om met de administratie van compleet nieuwe app.!?
Ik laat hem dus nog wel even liggen.. Maar nog geen uur na mijn telefoontje onze complete internet verbinding offline en niet meer werken! Mijn theorie iemand heeft het verkeerde knopje gedrukt en onze verbinding uit gezet omdat ik een kastje wil terugsturen wat normaal alleen gebeurd wanneer iemand iets opzegt..
Zonder een woord te overdrijven ben ik al 7 dagen bezig om onze offline situatie ongedaan te maken zodat we weer internet hebben. Vier verschillende medewerkers van TM hebben mij persoonlijk beloofd mij terug te bellen en de eerste moet nog bellen… Echt om ziek van te worden want ik kan dus ook niet thuis werken, mijn kids blijven langer op school omdat ze thuis hun huiswerk niet kunnen maken..
Drama, drama, drama… En iemand van TM bellen die echt verstand heeft van de zaak ho maar want ik moet ze minimaal 7 werkdagen geven om mijn ticket (die intussen rood moet gloeien van de spoed) voor iemand besluit dat er wel/geen monteur langs moet komen.
Ik ben nog geen volle maand klant en heb echt SPIJT als haren op mijn hoofd dat ik over ben gestapt want NIETS maar dan ook echt NIETS is normaal verlopen om de glasverbinding te krijgen waar ik nog geen maand normaal gebruik van heb kunnen maken..
Ik schrijf het hiermee van me af wat een beetje helpt maar ben in het echt woest hoe TM met klanten omgaat..
Afz. J :-(
Beste antwoord door J. Verhaar
Bekijk origineel