Beantwoord

Traag internet en nog tragere service



Toon eerste reactie

30 reacties

Hallo @boris, ik heb jou een privébericht gestuurd. Helaas heb ik geen terugkoppeling gekregen maar ik ga er vanuit dat je het nummer hebt veranderd. 

 

Nu even iets anders. Het internet is op dit moment OK. Kan altijd beter maar we nemen dit eerst maar voor lief. Waar ik me echter nu wel over verbaas is dat ik een vervangende modem heb mogen ontvangen. Helemaal prima, het is er niet beter van geworden, maar toch tof dat jullie even meedenken. Dezelfde dag heb ik de oude modem netjes in de doos ingepakt die ik heb mogen ontvangen inclusief retournummer. Nu, 4 weken later, krijg ik mailtjes dat de doos nog steeds niet is ontvangen. Dit wordt dus ook nog eens een 75,- euro boete verhaal aangezien de track en trace nummer niet meer kan vinden. 

 

Zouden jullie dit even willen oppakken of het pakketje niet ergens ligt te creperen in een van jullie magazijnen….? 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @gippo, ik ben niet Boris, maar probeer wel minstens net zo goed mee te denken! Morgenochtend kan ik de systemen weer raadplegen en check ik meteen of de retourzending aangemeld is aan onze kant. 

Je hoort snel weer van me. Een mooie avond toegewenst!

Hoi @gippo, ik ben niet Boris, maar probeer wel minstens net zo goed mee te denken! Morgenochtend kan ik de systemen weer raadplegen en check ik meteen of de retourzending aangemeld is aan onze kant. 

Je hoort snel weer van me. Een mooie avond toegewenst!

Tof. We hebben nog geprobeerd bij Post NL en de primera maar die konden niks meer voor ons betekenen. Fijn dat je morgen wilt kieken. Zou een beetje zonde zijn om 75 euro lichter te worden hierdoor..

 

Fijne avond.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @gippo, het modem is netjes retour gemeld aan onze kant, maar wel pas vrij recent. Het kan daarom zo zijn dat de waarschuwende mails en de retourmelding elkaar gekruist hebben, waardoor jij onterecht berichtgeving van een aanstaande boete ontvangt. Sorry voor de overlast!

Mocht er om wat voor reden dan ook toch ineens een bedrag worden aangekondigd op een komende factuur, stuur me dan gelijk een privébericht, dan zorg ik ervoor dat dit gelijk rechtgezet wordt.

Goedemorgen @gippo, het modem is netjes retour gemeld aan onze kant, maar wel pas vrij recent. Het kan daarom zo zijn dat de waarschuwende mails en de retourmelding elkaar gekruist hebben, waardoor jij onterecht berichtgeving van een aanstaande boete ontvangt. Sorry voor de overlast!

Mocht er om wat voor reden dan ook toch ineens een bedrag worden aangekondigd op een komende factuur, stuur me dan gelijk een privébericht, dan zorg ik ervoor dat dit gelijk rechtgezet wordt.

 Ok, thanks. Zal ik doen! 

Reageer