Beantwoord

Traag internet en nog tragere service



Toon eerste reactie

30 reacties

Dit nummer met een vijf is niet bij mij bekend... 

Hoi Jason,

Fijn dat je meedenkt en het dossier in hebt gekeken. Het klopt dat we een paar weken terug gebruik konden maken van jullie unlimited service. Dat werkte fantastisch met een extra telefoon die als hotspot fungeerde. Echter een week later werd mij het abonnement dus aangesmeerd.. 

Ik zou graag weer een voucher willen krijgen voor 7 dagen unlimited waardoor we weer even een goede verbinding hebben.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi Jason,

Fijn dat je meedenkt en het dossier in hebt gekeken. Het klopt dat we een paar weken terug gebruik konden maken van jullie unlimited service. Dat werkte fantastisch met een extra telefoon die als hotspot fungeerde. Echter een week later werd mij het abonnement dus aangesmeerd.. 

Ik zou graag weer een voucher willen krijgen voor 7 dagen unlimited waardoor we weer even een goede verbinding hebben.

Heel graag gedaan @gippo! Ik ga je nu een PM sturen met de nieuwe vouchercode. Zo kunnen jullie de komende zeven dagen via hotspot in ieder geval nog online komen! 💻

Dhr. Jason is er volgens mij tussenuit geknepen.. Vast iets met vakantie. Vandaar dat ik het probleem op de community gooi. 

We zijn inmiddels 5 voucher codes aanvragen verder en T-Mobile stuurde me afgelopen week precies dezelfde monteur als in april. Waarom? Dat vroeg de monteur zich ook af…

Het internet is intussen tijd nog slechter geworden. Er wordt nu gezegd dat er een KPN monteur langskomt voor het verdeelkastje. Dit heb ik in maart al aangegeven uit te voeren. 

Ik vind dit wel een hele treurige zaak...

​​​

Hallo @boris, ik heb jou een privébericht gestuurd. Helaas heb ik geen terugkoppeling gekregen maar ik ga er vanuit dat je het nummer hebt veranderd. 

 

Nu even iets anders. Het internet is op dit moment OK. Kan altijd beter maar we nemen dit eerst maar voor lief. Waar ik me echter nu wel over verbaas is dat ik een vervangende modem heb mogen ontvangen. Helemaal prima, het is er niet beter van geworden, maar toch tof dat jullie even meedenken. Dezelfde dag heb ik de oude modem netjes in de doos ingepakt die ik heb mogen ontvangen inclusief retournummer. Nu, 4 weken later, krijg ik mailtjes dat de doos nog steeds niet is ontvangen. Dit wordt dus ook nog eens een 75,- euro boete verhaal aangezien de track en trace nummer niet meer kan vinden. 

 

Zouden jullie dit even willen oppakken of het pakketje niet ergens ligt te creperen in een van jullie magazijnen….? 

Reageer