- Sinds kort over van 100 mbit glasvezel ook bij t-mobile naar 1000 mbit.
- Eerste paar weken verliep alles goed heerlijk snel internet maar, dan elke keer viel het internet uit upload snelheid van 2 mbit en download kwam niet hoger dan 200. Meerdere malen contact gehad met de klantenservice, resets geprobeerd, maar niets werkt. Op een gegeven moment zij de medewerker dat de media converter stuk zou zijn en er een monteur langs komt. 3 dagen later geen link hiervoor gekregen dus maar weer gebeld. Wat bleek, verkeerde diagnose het probleem ligt aan de kant van t-mobile andere afdeling gaat het op afstand oplossen voor woensdag krijg je een mail. Nou vrijdag en nog niks dus weer gebeld. Wat blijkt de smoesjesfabriek heeft een nieuwe smoes ontworpen, verkeerde diagnose media converter heb ik laten valen dat is het probleem…. maar er komt een monteur binnen 2 dagen krijg je een link… 3 dagen later nog geen link ondertussen ben ik op vakantie en heb ik mijn moeder laten bellen… wat zal het zijn verkeerde diagnose geen kapotte media converter maar een probleem aan de kant van t-mobile… geloof jij het of geloof ik het. ondertussen heb ik zelf ook vanuit mijn vakantiebestemming gebeld met de daarbij komende belkosten. Ik ben er echt helemaal klaar mee. en ben opzoek naar een oplossing.
Beste antwoord door Waqqas
Bekijk origineel