Beantwoord

TV Anywhere: welke beeldkwaliteit? & hoe pas ik dat aan?

  • 14 December 2020
  • 4 reacties
  • 386 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik zit in een tijdelijk situatie waarbij ik deels TV kijk via TV Anywhere met gebruik van mobile data. Het gebruikt ontzettend veel Data. Logisch maar ik gebruikte voorheen Ziggo (ziggogo.nl) en die gebruikt toch aanzienlijk minder dan Anywhere
Vermoeden is dan ook dat de beeldkwaliteit bij de uitzending hoog is. Ik kan nergens vinden hoeveel, en dan ook hoe ik dat lager kan instellen.

 

Ik kijk op een laptop, met Google Chrome naar t-mobiletv.nl Ik heb ook de app op mijn mobiel gedownload (Android) om te checken maar ook daar kan ik het niet vinden.

 

Wie kan me hiermee helpen? Klantenservice kan dat niet...

icon

Beste antwoord door TMTV 14 December 2020, 13:06

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Zowel in de browser als in de app staat tijdens het afspelen rechtsonder een knop ‘Auto’. Als je daarop drukt, kun je de beeldkwaliteit aanpassen. Voor de app geldt dat deze optie pas zichtbaar wordt als je in full-screen kijkt.

OK, thanks, gevonden :) 
Maar ik moet het dus iedere keer als ik een programma kijk opnieuw instellen zo te zien.

 

Andere vraag, misschien kun je daar ook bij helpen: 

Via What's On kun je naar de TV Gids. Daar klik je dan op Favorieten zodat je niet al je kanalen ziet. Dan kies je programma die je kijken en start die. Maar als die af is, kom je weer in What's On & moet je weer al die stappen doorloppen om iets anders te kijken. Mis ik iets? Is er geen snellere manier, dat je gewoon direct weer in gids terechtkomt met je favorieten kanalen?

Reputatie 7
Badge +6

Ik heb het even uitgeprobeerd en inderdaad, hij onthoudt niet dat je alleen je favoriete zenders wil zien. Volgens mij is er op dit moment geen snellere manier om weer in dat lijstje te komen, maar dit is wel iets voor het feedback-topic. Als je het daar post, kan T-Mobile dat misschien aanpassen.

Dank je wel!

Reageer