Beantwoord

Tv werkt wel, internet niet

  • 16 October 2023
  • 9 reacties
  • 97 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Goedemiddag, vandaag werkte de tv opeens niet meer. Ik gebruik eigen Asus RT-AX86U router en heb 1Gb glasvezel. Heb vervolgens bij LAN>IPTV LAN port 4 en 3 van 640 naar VID 300 gezet, TV werkte toen weer. Ik krijg dus ook data maar internet werkt niet meer. Router geeft 'DHCP connection failed'. 

icon

Beste antwoord door Ben111 16 October 2023, 17:00

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Ben111, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Omdat je een eigen modem aangesloten hebt wil ik graag onze experts vragen om hier een blik op te werpen. @TMTV, @Pieter_B & @louisL, mag ik jullie vragen om een bekwame blik hierop te werpen? Hopelijk kunnen jullie @Ben111 hiermee helpen. Alvast bedankt!  

Hoi Tommie en andere experts, dank voor jullie warme welkom en snelle respons! Ik heb inmiddels een factory reset gedaan op mijn asus router en alles werkt weer. Geen idee waar het aan lag. In ieder geval bedankt! 

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor je snelle reactie @Ben111.

Fijn om te horen dat je het zelf al hebt kunnen oplossen. Ik wens je nog een prettige avond! 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ben111 

Alleen 300 bij internet VID invullen is genoeg.

Ik heb 300 ingevuld bij de tv en dat werkt. Tot nu toe had ik 640 maar dat werkte vanmorgen niet meer. Ik kreeg bericht dat ik nieuwe tv-box moest aansluiten. 

Reputatie 7
Badge +15

@Ben111 

Port 3 en 4 kan je leeglaten, het tv kastje werkt nu via een internet poort.

Klopt helemaal, zo heb ik het uiteindelijk opgelost. Dank voor de info! 

Klopt helemaal, zo heb ik het uiteindelijk opgelost. Dank voor de info! 

Reputatie 7
Badge +16

Top dat het opgelost is en blijft! Heel veel plezier met de verbinding toegewenst! 😄

Reageer