UITGEEST hebben meer mensen last van een storing Uitgeest ? Wel verbonden maar geen internet. Al ruim 12 uur.

  • 15 March 2024
  • 16 reacties
  • 134 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Uitgeest.

Wel verbonden maar geen internet.

Hebben meer mensen dit probleem. 

Al ruim 12 uur geen internet (wel verbonden)

Klantenservice geeft aan dat er een storing is, hierover is niets terug te vinden. 

Klantenservice kan niet aangeven wanneer de storing is verholpen.

Ik krijg geen voucher omdat ik geen mobiel abonnement afneemt bij Odido, maar ik kan kwa thuiswerken niets en wss een avondje tv kijken ook niet. 

Alle stappen samen met klantenservice doorlopen. 

Cal van Odido 1 maand geleden

Hoi @MCM55, @pacsmas, @Ibrahimk & @Blackman_magic, bedankt voor jullie meldingen en sorry voor de onduidelijkheid, wij hadden dit graag eerder voor jullie aangekaart! In ieder geval ben ik erg blij om te zien en te lezen dat jullie weer helemaal online zijn. Ook al jullie internetlijnen zien er weer erg goed uit en daarom heb ik er vertrouwen in dat de verbinding goed stand zal houden.

Daarom wens ik jullie nog heel veel plezier toe met het internet, wij gaan er alles aan doen om te zorgen dat de verbinding stabiel en betrouwbaar blijft!

Bekijk origineel

16 reacties

Zeker hier ook, de Grote Weid. Als sinds vanmorgen meldingen gemaakt. Derde contact vanmiddag wist te melden dat het dan waarschijnlijk wel in de centrale zou zitten. 

Slecht dat het noch op de community in het storing topic staat, noch in Mijn Odido. En dat er pas bij de derde keer contact een melding voor de technische dienst gemaakt wordt. 

Iedereen is even aardig maar een doortastende probleemoplossing is ver te zoeken. 

Kreeg te horen dat het wel een paar dagen zou kunnen duren (of met veel geluk eerder) 

Uiteraard hier ook alles gereset, en zelfs naar fabrieks instellingen gezet. 

 

17.10 uur. Alles doet het weer. 

 

Hoop serieus dat dit niet te vaak voor gaat komen, ben nog niet zo heel lang klant want dan ben ik weg. 

@MCM55 had je nog een modem en convertor herstart moeten doen om het weer aan de gang te krijgen? 

@pacsmas ja dat heb ik idd gedaan. 

@MCM55 helaas hier niet, ook niet na een power cycle van beide

@pacsmas miss bedoel jij dit wel "power cycle" maar ik heb beide een reset gegeven. 

@MCM55 😊ja, uit en weer aanzetten na een seconde of 20-30 inderdaad 

Dit speelt ook in Zeist. 

@pacsmas ik heb ook met een fijn pennetje dat kleine reset knopje 10 sec in gedrukt bij beide. Hoop dat het inmiddels is opgelost?

 

 

@MCM55 nee helaas niet opgelost. Dat knopje zet het terug naar fabrieksinstellingen. Had ik eerder vandaag al gedaan, zonder resultaat en daarnaast... Je moet daarna alle instellingen die je gewijzigd hebt weer opnieuw instellen.

Geen ramp om het een keer te doen maar om nu de hele tijd aan de gang te blijven…

We moeten helaas nog afwachten  maar het meest irritant is naast de matige kennis bij de helpdesk de zeer slechte communicatie over de voortgang en het waardeloze tempo

@MCM55

@pacsmas idd een zeer slechte zaak, zo verlies je klanten. En je hebt idd niets aan de helpdesk. Ik kijk het nog even aan en anders ben ik weg.

@MCM55 Hoe is het mogelijk, sinds klein half uur werkt het allemaal weer (spontaan) 

Ben benieuwd naar de communicatie 

In Egmond zelfde verhaal, werkt weer spontaan. Ben ook erg benieuwd wat het probleem is. Dacht dat glasvezel stabieler internet zou hebben als kabelinternet…..die 99,99% uptime van glasvezel heeft een eerste deuk.

@Blackman_magic 15 en een half uur geen internet signaal, dat heb ik sinds dat we internet hebben niet meegemaakt.

Het hoeft niet perse bij odido als provider te liggen maar zij zijn als primaire partner wel aansprakelijk en aanspreekbaar dus zou je wat meer (pro-)activiteit verwachten in zowel oplossing gerichtheid als comminicatie

Ben benieuwd of ze nog ergens mee komen. 

Overigens wel keurig uit coulance een voucher voor onbeperkt data verkeer gekregen voor enkele dagen, dus dat was wel weer netjes. Konden we in ieder geval de telefoon als hotspot gebruiken indien nodig. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @MCM55, @pacsmas, @Ibrahimk & @Blackman_magic, bedankt voor jullie meldingen en sorry voor de onduidelijkheid, wij hadden dit graag eerder voor jullie aangekaart! In ieder geval ben ik erg blij om te zien en te lezen dat jullie weer helemaal online zijn. Ook al jullie internetlijnen zien er weer erg goed uit en daarom heb ik er vertrouwen in dat de verbinding goed stand zal houden.

Daarom wens ik jullie nog heel veel plezier toe met het internet, wij gaan er alles aan doen om te zorgen dat de verbinding stabiel en betrouwbaar blijft!

Reageer