Upgraden modem t.b.v. Call of Duty Playstation 5 melding: (HUENEME - NEGEV)

  • 12 March 2024
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Goedendag,

Na geen reactie te hebben ontvangen op reactie op een hetzelfde probleem op een bestaande topic, zie snel link: COD start niet op sinds overstao op Odido | Odido community en een medewerker die weigert de aanvragen via de privé mail in behandeling te nemen, probeer ik het via deze weg.

In het vorige topic wordt aangegeven dat de Modem geupgraded dient te worden. Kunnen jullie mijn modem ook kunnen upgraden? Ik ervaar hetzelfde hinderlijke probleem en krijg ook de melding (HUENEME - NEGEV) op mijn Playstation 5 bij het spelen van MW3. Op het moment dat ik een hotspot aanmaak (abonnement Odido) werkt hij wel en dan kan ik switchen naar de modem en dat doet hij het wel. Graag actie vereist anders stap ik over naar een ander provider.

Teresa van Odido 1 maand geleden

@martijnkleissen Ik heb je gelijk op de lijst gezet. Naar verwachting zul je de update morgen in de loop van de dag ontvangen. 

Uiteraard doen wij ons best om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen (doorgaans beantwoorden wij berichten binnen 24 tot 48 uur). Het is alleen niet toegestaan om een Moderator een privébericht te sturen als hier niet specifiek om is gevraagd. Zeker niet omdat wij niet willen helpen, maar anders lopen onze inboxen echt over. Op deze manier zorgen we ervoor dat alles overzichtelijk blijft en wij zo goed mogelijk kunnen helpen. Mocht je meer willen weten over onze Huisregels, neem dan eens een kijkje in dit topic: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@martijnkleissen Ik heb je gelijk op de lijst gezet. Naar verwachting zul je de update morgen in de loop van de dag ontvangen. 

Uiteraard doen wij ons best om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen (doorgaans beantwoorden wij berichten binnen 24 tot 48 uur). Het is alleen niet toegestaan om een Moderator een privébericht te sturen als hier niet specifiek om is gevraagd. Zeker niet omdat wij niet willen helpen, maar anders lopen onze inboxen echt over. Op deze manier zorgen we ervoor dat alles overzichtelijk blijft en wij zo goed mogelijk kunnen helpen. Mocht je meer willen weten over onze Huisregels, neem dan eens een kijkje in dit topic: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community

@Teresa van Odido Bedankt en alles werkt nu naar behoren

Reageer