Beantwoord

Upload onder de 1.

  • 10 January 2022
  • 31 reacties
  • 495 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

31 reacties

Reputatie 2

Ok, dank voor de info. Ik ga het aanvragen. 

Reputatie 2

Hi @reidisabi, heel goed dat je in dit topic aan de bel hebt getrokken! Ik ben blij om te zien hoe @soepkip67 en @Waqqas je al hebben geprobeerd verder te helpen. Zojuist heb ik een kijkje genomen achter de schermen, omdat ik ook niets liever wil dan dat jij weer de juiste uploadsnelheid behaalt. Ik wilde hier graag actie op ondernemen, maar ik zie dat één van mijn collega's mij al voor is geweest. Guidion (onze monteursservice) is aangestuurd om dit issue bij jou te verhelpen, de hulptroepen zijn dus onderweg. Jij hebt inmiddels ook de sms/e-mail ontvangen met daarin onze afspraaktool. Ik ga duimen dat er snel een plekje vrij is in hun agenda, zodat dit probleem snel verholpen is bij je. Weet dus dat wij er alles aan gaan doen om dit voor je te fixen. Als jij tot die tijd nog vragen hebt, laat het dan zeker weten. Dan kijk ik graag met je mee! 😊

Beste Lisa,

 

Mag ik een 4G unlimited voucher. Ik heb nu een hele dure hotspot.

 

Reputatie 7

Hi @reidisabi, wat rot om te lezen dat jij nu helemaal geen internet meer hebt! Ik had heel erg gehoopt dat jouw verbinding er juist op vooruit was gegaan. Zojuist ben ik dan ook met je mee gaan kijken en de monteur heeft gisteren gelijk een verzoek doorgezet naar onze technische dienst. Zij gaan dit verder oppakken en ik houd graag een oogje in het zeil, zodat ik je van updates kan voorzien. Ik ga duimen dat ik je snel meer kan vertellen en dat de structurele oplossing nabij is. Dankjewel voor jouw geduld! ❤

Reputatie 2

Hoi Lisa, dank je. Alleen heb ik niet  zoveel aan jullie technische dienst. Dit probleem gaat te ver volgens jullie technische dienst Guideon en jullie monteurs mogen niks doen van KPN. vandaar dat KPN ingeschakeld moet worden. 

Kunnen jullie ze niet achter de broek aanzitten.

Ik heb indertrussen al gemerkt dat jullie een hele goede communicatie training hebben gehad met mooie schema's met empathie. Dat is heel prettig.

Maar er gebeurt helemaal niks.

 

Reputatie 7

Hi @reidisabi, thanks voor je snelle reactie! De technische dienst zorgt ervoor dat de terugkoppeling van de monteur verder wordt doorgezet. Zojuist heb ik aan één van mijn collega's gevraagd of hij mij een status update kan geven, zodat ik dat aan je mee kan geven. Merci voor het mooie compliment, dat vind ik fijn om te lezen. Ik hoop je straks meer duidelijkheid te kunnen geven, zodat je weet dat er zeker niet niks gebeurt. Ik ga je op de hoogte houden en voer de druk op, beloofd! 

Reputatie 2

Dank je. heb er alleen niet zoveel aan denk ik. Ik zit bij Ben en zoon bij Lebara.