Beantwoord

Uploadsnelheid 500Mbit ipv 1000mbit

  • 24 April 2024
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Lijkt hetzelfde probleem als veel andere topics hier. Gigabit abonnement met netjes 1000Mbit/s down, maar upload blijft hangen bij ~500Mbit/s.

Bij deze topics is het probleem verholpen door de ONT opnieuw te registreren.

Al eerder gesproken met een monteur die dezelfde diagnose stelde en hiervoor een backoffice ticket zou aanmaken. Ik denk dat hier echter iets niet is goed gegaan, aangezien er na 7 dagen nog geen verandering lijkt te zijn.

Zou iemand mij kunnen helpen met een tweede poging om de ONT opnieuw te registreren?

Thanks!

 

icon

Beste antwoord door erikj95 25 April 2024, 12:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @erikj95, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic gestart bent. Ik heb zojuist het ONT opnieuw geregistreerd. Dat zul je wel gemerkt hebben als je thuis bent want het internet valt tijdens de registratie weg. Zou je eens opnieuw een test kunnen uitvoeren om te kijken of dit geholpen heeft? 

Hi @erikj95, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic gestart bent. Ik heb zojuist het ONT opnieuw geregistreerd. Dat zul je wel gemerkt hebben als je thuis bent want het internet valt tijdens de registratie weg. Zou je eens opnieuw een test kunnen uitvoeren om te kijken of dit geholpen heeft? 

Het lijkt weer helemaal in orde!

Dankjewel!

Reputatie 7
Badge +9

Super om te horen @erikj95! Dan was het toch een foutieve registratie. Gelukkig werkt het weer. Fijn weekend alvast! 

Reageer