Vast internet Geen verbinding

  • 26 October 2023
  • 3 reacties
  • 22 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Er is geen verbinding glasvezel in Blerick op het moment .verbinding valt weg en komt weer terug en valt weer weg

 

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hey @Rob2760, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en heb een lijnmeting gedaan. Als het goed is moet je online zijn, wel zie ik dat je een eigen modem hebt aangesloten. Heb je nog steeds last hiervan of is het inmiddels stabiel? Als je verbinding nog steeds wegvalt, zou je dan het Zyxel modem kunnen aansluiten en de verbinding kunnen testen? Alvast bedankt! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Rob2760, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en heb een lijnmeting gedaan. Als het goed is moet je online zijn, wel zie ik dat je een eigen modem hebt aangesloten. Heb je nog steeds last hiervan of is het inmiddels stabiel? Als je verbinding nog steeds wegvalt, zou je dan het Zyxel modem kunnen aansluiten en de verbinding kunnen testen? Alvast bedankt! 

Ik heb mijn eigen modem er aan hangen en dat ga ik niet veranderen omdat er modem vrijheid is in Nederland .

Ik heb al vaker alles om geruild dat dit bij mij al kabels heeft gekost en daarom doe ik het niet meer .

ik heb laatst een paar dagen jullie modem er aan gehad maar kreeg geen terugmelding of wat anders en ben mij aan het overdenken om het contract met jullie te beëindigen ,

Sinds jullie Odido zijn geworden is de klantenservice van redelijk naar shit gegaan .

Reputatie 7
Badge +9

@Rob2760 die vrijheid heb je en blijft ook. Ik kan alleen je lijn niet uitlezen als je je eigen modem eraan hebt hangen. Dan kan ik het niet doorzetten voor je.

Reageer