VDSL snelheids afname



Toon eerste reactie

28 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @vdsluser, bedankt voor de testen! Ik zie op mijn lijnmeting niks opmerkelijks. Ik heb daarom een monteur aangestuurd om toch even te checken. Je ontvangt hier bericht van om een afspraak in te plannen. Hopelijk kan hij de oorzaak achterhalen. Wil je mij op de hoogte houden van het proces? 

Reputatie 7
Badge +5

Dankjewel @vdsluser! Ik heb de technische dienst opnieuw geïnformeerd. Hou er rekening mee dat het onderzoek een aantal werkdagen kan duren. Ik hou het persoonlijk in de gaten. Mochten er ontwikkelingen zijn, dan hoor je van ons!

Reputatie 6
Badge

@vdsluser Bedankt dat je ons op de hoogte houdt. Veel succes met de afspraak straks en we horen graag van je. Voor nu een prachtig weekend toegewenst! 😄

@jason: dit klinkt naar een gebruiker die op de centrale (niet op de buitenring) zit waar de automatische lijntest (en even de naam vergeten) zich heeft verslikt. Kunnen jullie niet een reset van de lijn(kaart) doen: dat lost mogelijk de problemen op.

Reageer