VDSL snelheids afname


Reputatie 1

Sinds 13 Maart is mijn download internet snelheid afgenomen van 48 Mbps naar 23 Mbps. Vorig jaar Juni is er iets soortgelijks gebeurd toen is het opgelost door een reset ofzo. Kunnen jullie dat nogmaals doen zodat ik weer normale snelheid heb?

 

Cal van Odido 1 jaar geleden

Hoi @vdsluser, leuk dat je deze grafiek mee kon posten, interessant om te zien hoe jouw verbinding zich verhoudt! Ik ben meteen in de geschiedenis van je dossier gedoken om na te gaan wat er de vorige keer allemaal is gebeurd. Zo te zien heeft een monteur van Guidion het de vorige keer opgelost door een fabrieks reset uit te voeren op het modem. Deze kan je ook zelf eenvoudig uitvoeren als je de volgende instructie volgt: Factory Reset modem (Fabrieksreset).

Ik hoor graag of het hiermee is gelukt, hoe dan ook weet ik dat dit voor je op te lossen is! 😃

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 1

Dankjewel @vdsluser! Ik heb de technische dienst opnieuw geïnformeerd. Hou er rekening mee dat het onderzoek een aantal werkdagen kan duren. Ik hou het persoonlijk in de gaten. Mochten er ontwikkelingen zijn, dan hoor je van ons!

OK, dan wacht ik het even af. Sinds zondag 23 April is het weer 20/10 Mbps geworden.

 

Een KPN monteur komt op zaterdag 6 Mei langs,

Reputatie 1

KPN Monteur heeft de lijn volledig doorgemeten naar straat/wijk centrale. Lijn is prima en hij kreeg lokaal in de wijk centrale ook max 20 Mbps met z’n eigen modem. Vervolgens heeft hij ook een port reset laten doen. Ik zit nu weer op 40 Mbps, hopelijk gaat het nu wat langer goed dan een paar dagen.

 

Reputatie 7
Badge +5

Bedankt voor de update @vdsluser, ik zie het inderdaad. Fijn dat het is opgelost - ik heb er alle vertrouwen in! 😄

Reageer