Beantwoord

verbinding glasvezel oude tablet

  • 18 February 2023
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

bij mij is kpn glasvezel aangelegd...volgens upgrade kan ik kiezen uit een pakket, volgens efiber check niet. Mocht het wel lukken dan vraag ik mij af ik de apps zoals Netflix op mijn oude lenovo tablet M10 nog wel kan gebruiken op Chromecast. Heb al een wifiversterker, is er dan een nieuwe wifi plus versterker nodig? Eerste 8 maanden 30 euro dan 35 4 maanden en daarna?

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 20 February 2023, 10:15

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Froggie63, leuk om te horen dat je graag over wil naar glasvezel, dat kunnen wij absoluut voor je in orde maken! 😃 Via glasvezel kan je nog zeker gebruik maken van alle functionaliteiten van de Chromecast, zoals het streamen via je Lenovo Tablet. Alle informatie over de overstap naar glasvezel en het prijsoverzicht vind je in jouw My T-Mobile Thuis account: Internetverbinding wijzigen. Hier kan je ook de overstap in werking zetten. Daarnaast is het ook zeker mogelijk om je oude Wifiversterker te blijven gebruiken. Wél zal de Wifi Plus versterker je een beter Wifi-netwerk geven dat ook nog eens is samengevoegd met het Wifi-netwerk van het modem.

Stel gerust alle vragen die je nog hebt, de Community en ik helpen je er graag mee!

Reageer