verbinding valt elke dag zelfde tijdstip weg

  • 15 February 2024
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Sinds ongeveer 4 maanden valt elke dag rond hetzelfde tijdstip (‘s middags rond 15:30 en ‘s avonds rond 20:00 uur) de verbinding weg. Deze is dan zo slecht dat mijn zoom calls verbreken, mijn collega's en ik geen fatsoenlijk gesprek kunnen, het lijkt alsof ik de hele tijd door iedereen heenpraat, etcetera. Kortom erg  vervelend.

 

Ik heb zyxel t50 modem en tp-link be65 mesh netwerk. 

Cal van Odido 2 maanden geleden

Hoi @marleenhendrikx, goed dat je hier een topic voor aanmaakt, dit is een interessant vraagstuk dat je voorlegt! Logisch dat je hier graag een oplossing voor zoekt. Ik heb uitgebreid je verbinding bekeken en ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het misgaat bij de TP-Link Deco's. Ik zie namelijk ook dat de IP lease tijd is verstreken van de Deco's. Heb je al geprobeerd om de Deco's helemaal opnieuw in te stellen? Zo niet, dan zou ik je graag aanraden om dit te proberen. Ook kan je proberen om de Deco's bij wijze van test uit te zetten en tijdelijk de Wifi van het modem te proberen.

Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit, dit is absoluut voor je op te lossen!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @marleenhendrikx, goed dat je hier een topic voor aanmaakt, dit is een interessant vraagstuk dat je voorlegt! Logisch dat je hier graag een oplossing voor zoekt. Ik heb uitgebreid je verbinding bekeken en ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het misgaat bij de TP-Link Deco's. Ik zie namelijk ook dat de IP lease tijd is verstreken van de Deco's. Heb je al geprobeerd om de Deco's helemaal opnieuw in te stellen? Zo niet, dan zou ik je graag aanraden om dit te proberen. Ook kan je proberen om de Deco's bij wijze van test uit te zetten en tijdelijk de Wifi van het modem te proberen.

Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit, dit is absoluut voor je op te lossen!

Dank Cal. Heb de Deco’s aangeschaft omdat modem helemaal verschrikkelijk is, qua snelheid en bereik.

Het gebeurt elke dag op ongeveer hetzelfde tijdstip sinds een maand of 4. Omdat maand of 6 geleden oude Deco’s waterschade hebben opgelopen heb ik deze week nieuwe Deco’s geïnstalleerd. Het probleem is identiek. Ligt dus duidelijk aan de inkomende verbinding. Moet het modem misschien vervangen worden? 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @marleenhendrikx, ik ben je wifinetwerk ingedoken en het valt me op dat je het wifinetwerk volledig hebt uitgeschakeld. Heb je de Deco wel in Accespoint modus gezet?

Reageer