Beantwoord

Verbindingsproblemen Den Haag

  • 5 January 2021
  • 3 reacties
  • 129 Bekeken

Goede dag,

Al sinds gisteravond kan ik geen verbinding maken met internet via WiFi. Al meerdere keren de stappen doorlopen zoals hier aangegeven maar het mag niets baten. Ik had wel verwacht dat het voor vanmorgen wel opgelost zou zijn, maar ook dat is helaas niet gebeurd.

Nu werk ik thuis en moet veelvuldig videobellen. Dit doe ik nu via mijn T-Mobile mobiel abonnement (het heet ‘Onbeperkt GB NL’ maar ik heb wel een limiet van 5GB+1GB per dag, goeie marketing), wat kwa snelheid absoluut niet toereikend is. Ook heb ik hier een daglimiet van 5GB en 1GB aanvuller op, dus ik vraag me af of en hoe ik het eind van de dag ga redden. Ik probeerde hier gisteravond al iemand telefonisch over te spreken (30min in de wacht toen gestopt), vanmorgen (20min in de wacht toen moest ik naar een afspraak) en nu weer (ondertussen 15min in de wacht maar ik blijf hangen dit keer).

Ik vind het eerlijk gezegd merkwaardig dat ik na zoveel tijd niemand aan de lijn krijg? Ik zou dus graag iemand willen spreken om:

  1. te achterhalen wat er aan de hand is
  2. een oplossing te bedenken voor het probleem dat ik zo niet kan werken, dat ik tenminste tot dit probleem opgelost is voldoende en snel internet via T-Mobile mobiel heb.

Ik hoor het graag,

Jérôme

 

icon

Beste antwoord door jeerome88 5 January 2021, 12:47

Bekijk origineel

3 reacties

Ik heb uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen en die heeft het netjes opgelost. Ondertussen lijkt de storing ook verholpen!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @jeerome88, welkom op de Community!

Fijn dat de verbindingsissues verholpen zijn. Wat bleek uiteindelijk de oplossing te zijn? Top dat je het deelt trouwens, dat maakt het voor ons ook overzichtelijker en zo kunnen we nog beter handelen bij verbindingsproblemen! 😊

P.s. beetje laat: maar nog de allerbeste wensen voor 2021. Op naar een gezond en gelukkig jaar!

Hi @Jason, bedankt voor je reactie. Het was een regionaal probleem en dat is uiteindelijke opgelost. Van de klantenservice kreeg ik een code om onbeperkt gebruik te kunnen maken van 4G zodat ik niet de hele tijd 1GB aan zou hoeven vullen, dus dat vond ik hartstikke vriendelijk. Alleen zoals ik al aangaf kost het wel veel moeite om iemand aan de lijn te krijgen en dat is wel jammer.

 

Voor nu all good! :relaxed:

Reageer