Beantwoord

Verbindingsproblemen Deventer

  • 7 October 2020
  • 3 reacties
  • 257 Bekeken

We hebben al zeker 2 uur storing in Deventer.

De klantenservice is onbereikbaar (wachttijd >40minuten al de hele middag).

Wat kunnen we doen?

Uiteraard hebben we alles al vaak aan en uitgezet.

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 8 October 2020, 09:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ttt3333 

Ik wil je graag verder helpen. Gaat jouw vraag om een mobiel of Thuis abonnement? Met wat ervaar je momenteel problemen? Als het om een Thuis vraag gaat dan kan het inderdaad kloppen dat er gister wat problemen waren, maar die zijn inmiddels opgelost zoals je in dit topic kunt lezen. Mocht je na een herstart van de modem nog steeds problemen ervaren dan kun je dat in dit topic laten weten. 

Al heel de avond geen internet hier in deventer....word gezegt geenstoring....nou alles geprobeerd hier...nog steeds niks...zelfs bellen...15 minuten wachttijd....iemand anders hier ook last van???

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Marc1965, goed dat je het meldt op de Community en sorry voor mijn late reactie!

Ik zie dat je inmiddels een collega van de Klantenservice gesproken hebt en dat de oorzaak van het verbindingsprobleem in jouw eigen hub lijkt te zitten, klopt dat? Verder begrijp ik dat er een technicus langskomt om de verbinding door te meten, is het gelukt om een afspraak in te plannen? Laat het me weten als ik toch nog iets voor je kan doen, dan schiet ik zo snel mogelijk te hulp!

Reageer