Beantwoord

Verbindingsproblemen in Harderwijk 3845

  • 21 October 2020
  • 32 reacties
  • 716 Bekeken


Toon eerste reactie

32 reacties

Reputatie 7

Hi @Makkie11 ,

Geen zorgen, ik ben d’r voor je! Ik heb nogmaals je verbinding erbij gepakt en zoals mijn collega @Cal je al heeft kunnen vertellen, ziet deze er ook dit keer mooi uit. Dat je alsnog problemen ervaart met de verbinding, baal ik dan ook van. Hier gaan we wat aan doen! 

Omdat ik zeker wil dat de techneuten ondanks onze metingen dit gaan oppakken, wil ik je vragen om de verbinding de aankomende drie dagen in de gaten te houden. Mocht de verbinding onverwachts wegvallen, dan wil ik je vragen de datum en tijd te noteren wanneer dit gebeurt. Met deze extra informatie kunnen onze specialisten precies bekijken wat er dan aan de hand is. Ik hoor het graag van je! 

Hi @Makkie11 ,

Geen zorgen, ik ben d’r voor je! Ik heb nogmaals je verbinding erbij gepakt en zoals mijn collega @Cal je al heeft kunnen vertellen, ziet deze er ook dit keer mooi uit. Dat je alsnog problemen ervaart met de verbinding, baal ik dan ook van. Hier gaan we wat aan doen! 

Omdat ik zeker wil dat de techneuten ondanks onze metingen dit gaan oppakken, wil ik je vragen om de verbinding de aankomende drie dagen in de gaten te houden. Mocht de verbinding onverwachts wegvallen, dan wil ik je vragen de datum en tijd te noteren wanneer dit gebeurt. Met deze extra informatie kunnen onze specialisten precies bekijken wat er dan aan de hand is. Ik hoor het graag van je! 

Ik zal het zeker in de gaten houden, en zal het melden zodra er weer iets gebeurt.

 

Wie weet of er weer eens een storing is bin t-mobile thuis.

Dit is nu de 2 de keer in 2 weken dat alles plat is.

Alle lampjes op Huawei modem branden wel.

Optie stekker erin en eruit ben ik wel klaar mee.

Waarom loopt de boel vast.

Geen vast internet  bedrade telefoon dood en geen radio/tv

 

 

Stekkers erin en eruit en de boel werkt weer  maar waarom.

Als je dus niet thuis bent loopt je hele smart home installatie zo dus vast en is alles on bereikbaar.

Niet dat ik dat heb, maar met al die opgedrongen reclames voor al dat smart gedoe mag de intenrtverbinding zelf ook wel stabiel blijven en uit zichzelf resetten of iets dergelijks lijkt mij.

 

@Boris 

Net weer gehoord van mijn zoon dat ik gisteren een internet storing heb gehad.

Gisteravond rond 23.30 ook paar keer blokkerige beeld schichten gehad op de tv.

Na terugkijken in het modem ( nu 8.50) zie ik dat het modem maar 23 uur en 50 minuten online is geweest.

Er zouden meettechnici gemonitord hebben en ook drops hebben geconstateerd de laatste weken.

Kunnen jullie mij vertellen hoe de voortgang is van de bevindingen?

Vandaag rond 12.30 heeft het modem dan uiteindelijk de geest gegeven.

Na herstart flitsen alleen de 4 LAN ledjes nog even op en dan blijft het modem uit.

Ik heb de klantenservice gebeld en alles van de afgelopen maand uitgelegd van wat er hierboven allemaal gebeurt en beschreven is.

Afgelopen donderdag had ik ook al gebeld omdat er zich weer een storing had voorgedaan.

Er is een toen een ticket aangemaakt, en de installateur Guidion zou contact met mij opnemen.( nog niet gebeurt)

Zoals gezegd vandaag hele modem niet meer op te starten.

Ik heb aangegeven dat ik het nu weer tijdelijk aan het werk heb gekregen met een nood router ( Asus RT-AC68U ,helaas geen vaste telefoon beschikbaar).

Hierna gelukkig weer internetverbinding en 1 tv online ( 2de TV wil niet, zal firmware even gaan updaten morgen)

Er is nu weer een storingsticket aangemaakt, ik had alleen gevraagd of men niet een nieuwe Huawei modem kon opsturen.

Ik moet dus weer wachten op een telefoontje van Guidion om een afspraak te maken voor het bekijken van de storing, als het goed is heeft hij dan ook een modem bij zich.

@Boris @Ginny 

@moderators( Kunnen jullie kijken of er een modem verstuurt kan worden, scheelt mij weer een dag vrij nemen.

Kan ik mijn werkzaamheden bij kpn :sunglasses: weer voortzetten

 

Reageer