Verbindingsproblemen Internet Beverwijk

  • 10 January 2024
  • 8 reacties
  • 84 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Sinds gisteravond storing op de vaste Internet in Beverwijk.
Alles gereset en met meting gemerkt dat de input van buitenaf niet goed is.
Zag niks staan op de storingspagina dus ik werd doorverwezen naar de community.

Kan iemand vertellen of er wat bekend is, en of we een verwachtte eind tijd hebben.
Ik werk vandaag vanuit huis en heb helaas geen onbeperkt abonnement om een hot spot up te houden.

Teresa van Odido 3 maanden geleden

@Mike9 Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik heb de zaak direct doorgezet naar mijn collega’s van de technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit voor jou kunnen oplossen! 

Mocht je nog een voucher code nodig hebben, laat het mij dan weten. Zodat ik gelijk een nieuwe kan sturen.  

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Mike9 ,

welkom op de community, wat een vervelende situatie.
Heb je een mobiel abonnement van Odido of Ben? Dan kan ik je wel een voucher voor 24 uur gratis onbeperkt data toe sturen.
Laat het even weten via een privéberichtje.  Klik op mijn naam daarna op stuur bericht

Als het goed is hebben de moderators dan inmiddels je topic opgepakt.😉

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Mike9, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Ik zie dat de ONT (network terminal die het modem verbindt met het aansluitpunt) al 65 dagen onafgebroken aanstaat. Kun je deze van een herstart voorzien door de stroomkabel te ontkoppelen en 20 seconden stroomloos te houden, alsjeblieft? Ik heb een aanpassing gedaan op de aansluiting zodat jouw verbinding straks een digitale zet in de rug krijgt.

Hey Jason,

Helaas na meerdere keren de stroom eraf te halen, lijkt het erop alsof de verbinding nog steeds niet tot stand wil komen.
Ik moest voor werk de deur uit dus kan alleen troubleshooten dmv mijn vrouw instructies geven.

Voor nu hebben we een tijdelijke workaround maar ik zou hier wel alsnog graag wat op vinden.

Reputatie 6
Badge +2

@Mike9 Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik heb de zaak direct doorgezet naar mijn collega’s van de technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit voor jou kunnen oplossen! 

Mocht je nog een voucher code nodig hebben, laat het mij dan weten. Zodat ik gelijk een nieuwe kan sturen.  

Bedankt voor je bericht.

Ik hoop dat ze het snel kunnen oplossen, maar ik zal het laten weten als we morgen nog steeds in dezelfde situatie zitten.

@Mike9 Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik heb de zaak direct doorgezet naar mijn collega’s van de technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit voor jou kunnen oplossen! 

Mocht je nog een voucher code nodig hebben, laat het mij dan weten. Zodat ik gelijk een nieuwe kan sturen.  

Hey Teresa,

 

ik kan bevestigen dat het inmiddels opgelost is.

geen idee of er iets vanuit jullie gedaan is, maar na nog een reset is nu me verbinding weer in orde.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Mike9, wat fijn! Bedankt voor de update. Het is echter niet onze technische dienst geweest, er is namelijk vandaag besloten een monteur naar je toe te sturen. Wat mij betreft mag je deze alsnog inplannen om je verbinding na te lopen. Wil je dit niet? Dan haal ik de afspraak eruit!

Hi @Mike9, wat fijn! Bedankt voor de update. Het is echter niet onze technische dienst geweest, er is namelijk vandaag besloten een monteur naar je toe te sturen. Wat mij betreft mag je deze alsnog inplannen om je verbinding na te lopen. Wil je dit niet? Dan haal ik de afspraak eruit!

Dat is wel vreemd, ik denk dat het op het moment wel goed zit, want de apparatuur die ik gebruik is grotendeels niet van jullie. Alleen de media converter is van jullie!

Mocht ik opnieuw problemen hebben dan laat ik dat weten!

 

 

Reageer