Verbindingsproblemen Internet + TV

  • 12 December 2023
  • 3 reacties
  • 28 Bekeken

Storing ivm geen internet en zwart tv scherm, dit is reeds de gehele avond, alles kabels al los gehad en alles van stroom af.

Hierna alles weer na 10min wachten aangesloten, maar dit helpt niet.

wat te doen.

Cheyenne van Odido 4 maanden geleden

Hi @piet.rademakers, goed dat je een topic start! Ik help je graag verder. Als ik naar je verbinding kijk lijkt er iets aan de hand te zijn met de ONT (converter). Heb je deze ook al een herstart gegeven? Dit kan goed de oplossing zijn. Helpt het niet, geef mij dan onderstaande informatie door:

  • Brandt het WAN lampje op het modem continue groen? 
  • Brandt het Power lampje op de ONT?
  • Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
  • Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hi @piet.rademakers, goed dat je een topic start! Ik help je graag verder. Als ik naar je verbinding kijk lijkt er iets aan de hand te zijn met de ONT (converter). Heb je deze ook al een herstart gegeven? Dit kan goed de oplossing zijn. Helpt het niet, geef mij dan onderstaande informatie door:

  • Brandt het WAN lampje op het modem continue groen? 
  • Brandt het Power lampje op de ONT?
  • Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
  • Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)

Power brand continu 

pon brand continu 

Los is Uit

Lan knippert

 

zyxel

power aan

wan aan

internet knippert en staat stil

lan knipper en staat stil

2,4 en 5g knipperen en staan aan

 

alles al eek los gehad ook van stoom af, alleen glasvezel niet los gehad.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @piet.rademakers, bedankt voor je duidelijke informatie.

Ik heb het direct doorgezet naar onze techneuten. Zij zullen hun best doen om je zo snel mogelijk weer online te krijgen. Zodra er meer informatie over is wordt er contact met je opgenomen! 

Reageer