Beantwoord

Verbindingsproblemen internet tv Mill en Wilbertoord

  • 24 December 2023
  • 81 reacties
  • 1937 Bekeken

24 december , geen internet +tv via glasvezel. Nog meer problemen? 
 

icon

Beste antwoord door R0485 28 December 2023, 15:19

Bekijk origineel

81 reacties

Ook hier geen internet ondanks alles (modem en media connector) wel werkt. Natuurlijk is er volgens tmobile geen storing. 

Ja balen , net dit weekend

 

Hier ook al aantal uren; resetten geen resultaat 

Reputatie 7
Badge +14

Beste  @adamk22 
De rest heeft gereageerd en hebben een voucher gekregen. 

Ben je ook in het bezit van een Odido of ben mobiel abonnement?

Ik kan je dan tijdelijk via je telefoonabonnement helpen zodat je een hotspot kan maken?

Stuur mij dan een DM door op mijn naam te klikken dan kan ik jullie 7 dagen onbeperkt internet geven.(uiteraard gratis )

Storing update klik ⬅️

Hoi ChrisTien,

bedankt voor je reactie.

Ons abonnement is Internet + TV.

De storing is er nog maar we hebben nog toegang via Ziggo (tijdelijke overlap abo’s.  - we zijn aan het vergelijken).

Bedankt voor je aanbod maar wij redden ons. Geldt niet voor de anderen denk ik dus die zullen er blij mee zijn.

Groeten en fijne kerstdagen 

 

Aard

Hallo,

Vanaf vanmorgen 06.22 uur geen verbinding meer met glasvezel.

ik heb diverse keren moeten bellen en de storing was volgens Odido nog niet bekend. 
Mijn vrouw en ik hebben onbeperkt internet van Odido, maar echt onbeperkt is het ook niet. Ik kan een hotspot aanmaken alleen ga je dan razendsnel door de 20GB heen en dan moet je elke keer 2gb toevoegen.

een oplossing voor ons zou zijn om die belemmering van 20gb tijdelijk op te heffen of nog mooier de storing te verhelpen.

 

Reputatie 1

Hoi,

Hier ook sinds de 24e geen internet. Drie keer gebeld, eerste keer werd tijdens het wachten de verbinding verbroken. Tweede keer 45 min gewacht. Storing is gemeld, kon minimaal 2 - 3 dagen duren. Echt heel slecht, geen communicatie op dit forum erover. Ook niet bij mijn Odido, geen lokale storing. De vrouw aan de telefoon wist te vertellen dat het probleem buiten het huis lag.

Waarom moeten deze problemen zo lang duren, wat een slechte responsie tijd? Je zou zeggen dat de SLA toch wat beter zou zijn.

later op de dag nog een keer gebeld, toen was de drukte minder en hoefde ik minder lang te wachten. Half Mill zal wel in de ochtend of middag gebeld hebben. In onze wijk meerdere met dit probleem. Tweede keer bellen was de reactie het is “door gezet”.  Geen idee wat dat betekent?! Dat kon de beste meneer niet vertellen, ook niet of de melding opgewaardeerd was tot een”storing”. Minimaal 10 meldingen moeten dan zijn, een aantal werd niet genoemd. Geen duidelijke vervolg acties.


Ook hier werd er gezegd ja het kan minimaal drie dagen duren? Dit is echt maar dan ook echt heel slecht.

In het kort:

  • Lang wachten bij de helpdesk;
  • Totaal geen communicatie van uit hun kant op alle kanalen niet;
  • Slechte en wazige antwoorden, niks concreets en hele vage schattingen. Ook geen duidelijke vervolg acties.

de slogan: wij zijn er voor je? Wat heeft dat voor een waarde?

 

 

 

Geen internet met de feestdagen. 

Na gisteren een leuke dag gehad te hebben en thuis te komen blijkt er geen internet meer te zijn, wil je bellen is de klantenservice gesloten (logisch) maar vanaf 8:00 uur weer bereikbaar. Bel je blijkt het met de feestdagen gesloten te zijn 😳 Begrijpelijk dat met de feestdagen de klantenservice minder bezet is maar compleet gesloten??? Toch jammer als je samen met je zoontje de feestdagen thuis doorbrengt met de gedachten samen games de spelen en films te kijken.

ik begrijp dat iedereen recht heeft op vrijedagen maar ook ik heb gewoon netjes storingsdienst deze dagen om mensen te helpen.

Het modem blijven we de dag door resetten, je weet het nooit. 

Net over gestapt van provider, en na jaren geen gezeur gehad te hebben en geen enkele keer een storing gehad te hebben toch over te stappen op Odido omdat je in deze dagen moet besparen op je vaste lasten. We zijn nu nog maar een paar weken verder en nu al onze eerste storing en dan ook nog eens met de feestdagen… Adviseer ik momenteel Odido, nee helaas niet. 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Geen internet met de feestdagen. 

Na gisteren een leuke dag gehad te hebben en thuis te komen blijkt er geen internet meer te zijn, wil je bellen is de klantenservice gesloten (logisch) maar vanaf 8:00 uur weer bereikbaar. Bel je blijkt het met de feestdagen gesloten te zijn 😳 Begrijpelijk dat met de feestdagen de klantenservice minder bezet is maar compleet gesloten??? Toch jammer als je samen met je zoontje de feestdagen thuis doorbrengt met de gedachten samen games de spelen en films te kijken.

ik begrijp dat iedereen recht heeft op vrijedagen maar ook ik heb gewoon netjes storingsdienst deze dagen om mensen te helpen.

Het modem blijven we de dag door resetten, je weet het nooit. 

Net over gestapt van provider, en na jaren geen gezeur gehad te hebben en geen enkele keer een storing gehad te hebben toch over te stappen op Odido omdat je in deze dagen moet besparen op je vaste lasten. We zijn nu nog maar een paar weken verder en nu al onze eerste storing en dan ook nog eens met de feestdagen… Adviseer ik momenteel Odido, nee helaas niet. 

 

 

 

 

Hopelijk is het snel verholpen. Gelukkig heb ik jullie kunnen helpen.
Nu kerst vieren met je zoon.

Groetjes 🧑‍🎄

Reputatie 7
Badge +14

Hoi,

Hier ook sinds de 24e geen internet. Drie keer gebeld, eerste keer werd tijdens het wachten de verbinding verbroken. Tweede keer 45 min gewacht. Storing is gemeld, kon minimaal 2 - 3 dagen duren. Echt heel slecht, geen communicatie op dit forum erover. Ook niet bij mijn Odido, geen lokale storing. De vrouw aan de telefoon wist te vertellen dat het probleem buiten het huis lag.

Waarom moeten deze problemen zo lang duren, wat een slechte responsie tijd? Je zou zeggen dat de SLA toch wat beter zou zijn.

later op de dag nog een keer gebeld, toen was de drukte minder en hoefde ik minder lang te wachten. Half Mill zal wel in de ochtend of middag gebeld hebben. In onze wijk meerdere met dit probleem. Tweede keer bellen was de reactie het is “door gezet”.  Geen idee wat dat betekent?! Dat kon de beste meneer niet vertellen, ook niet of de melding opgewaardeerd was tot een”storing”. Minimaal 10 meldingen moeten dan zijn, een aantal werd niet genoemd. Geen duidelijke vervolg acties.


Ook hier werd er gezegd ja het kan minimaal drie dagen duren? Dit is echt maar dan ook echt heel slecht.

In het kort:

  • Lang wachten bij de helpdesk;
  • Totaal geen communicatie van uit hun kant op alle kanalen niet;
  • Slechte en wazige antwoorden, niks concreets en hele vage schattingen. Ook geen duidelijke vervolg acties.

de slogan: wij zijn er voor je? Wat heeft dat voor een waarde?

 

 

 

Zie mijn vorige bericht. De storing is wel  gemeld. Klik op de link storing topic. Je kan daar volgen hoe het ervoor staat.

🧑‍🎄
 Fijne kerstdagen 

Reputatie 1

Hoi,

Hier ook sinds de 24e geen internet. Drie keer gebeld, eerste keer werd tijdens het wachten de verbinding verbroken. Tweede keer 45 min gewacht. Storing is gemeld, kon minimaal 2 - 3 dagen duren. Echt heel slecht, geen communicatie op dit forum erover. Ook niet bij mijn Odido, geen lokale storing. De vrouw aan de telefoon wist te vertellen dat het probleem buiten het huis lag.

Waarom moeten deze problemen zo lang duren, wat een slechte responsie tijd? Je zou zeggen dat de SLA toch wat beter zou zijn.

later op de dag nog een keer gebeld, toen was de drukte minder en hoefde ik minder lang te wachten. Half Mill zal wel in de ochtend of middag gebeld hebben. In onze wijk meerdere met dit probleem. Tweede keer bellen was de reactie het is “door gezet”.  Geen idee wat dat betekent?! Dat kon de beste meneer niet vertellen, ook niet of de melding opgewaardeerd was tot een”storing”. Minimaal 10 meldingen moeten dan zijn, een aantal werd niet genoemd. Geen duidelijke vervolg acties.


Ook hier werd er gezegd ja het kan minimaal drie dagen duren? Dit is echt maar dan ook echt heel slecht.

 

In het kort:

  • Lang wachten bij de helpdesk;
  • Totaal geen communicatie van uit hun kant op alle kanalen niet;
  • Slechte en wazige antwoorden, niks concreets en hele vage schattingen. Ook geen duidelijke vervolg acties.

de slogan: wij zijn er voor je? Wat heeft dat voor een waarde?

 

 

 

Zie mijn vorige bericht. De storing is wel  gemeld. Klik op de link storing topic. Je kan daar volgen hoe het ervoor staat.

🧑‍🎄
 Fijne kerstdagen 



Hoi Chris,

 

Dank voor je reactie. Even een vraag: hoe weet je dat dit dezelfde storing is. Mill is niet echt omgeving Nijmegen, daarbij is de storing van de link al vanaf de 22e. Wij hebben hier en ik denk de meeste hier in Mill geen internet vanaf de 24e. Is die niet een nieuwe storing? Of is de huidige storing erger geworden?

 

Uit welke bronnen haal je dat dit dezelfde storing is? Ook de helpdesk heeft hier niet naar gerefereerd. Heb je lijntjes met de netwerk afdeling/ beheerders ;)?

 

Graag hoor ik van je :)!

 

Beste  @adamk22 
De rest heeft gereageerd en hebben een voucher gekregen. 

Ben je ook in het bezit van een Odido of ben mobiel abonnement?

Ik kan je dan tijdelijk via je telefoonabonnement helpen zodat je een hotspot kan maken?

Stuur mij dan een DM door op mijn naam te klikken dan kan ik jullie 7 dagen onbeperkt internet geven.(uiteraard gratis )

Storing update klik ⬅️

Ik zit ook al 2 dagen zonder internet en tv. En ik heb geen t-mobile of ben waar kan ik nu tercht voor de kosten die ik maak om tv te kijken of te internetten??????  

Geen internet met de feestdagen. 

Na gisteren een leuke dag gehad te hebben en thuis te komen blijkt er geen internet meer te zijn, wil je bellen is de klantenservice gesloten (logisch) maar vanaf 8:00 uur weer bereikbaar. Bel je blijkt het met de feestdagen gesloten te zijn 😳 Begrijpelijk dat met de feestdagen de klantenservice minder bezet is maar compleet gesloten??? Toch jammer als je samen met je zoontje de feestdagen thuis doorbrengt met de gedachten samen games de spelen en films te kijken.

ik begrijp dat iedereen recht heeft op vrijedagen maar ook ik heb gewoon netjes storingsdienst deze dagen om mensen te helpen.

Het modem blijven we de dag door resetten, je weet het nooit. 

Net over gestapt van provider, en na jaren geen gezeur gehad te hebben en geen enkele keer een storing gehad te hebben toch over te stappen op Odido omdat je in deze dagen moet besparen op je vaste lasten. We zijn nu nog maar een paar weken verder en nu al onze eerste storing en dan ook nog eens met de feestdagen… Adviseer ik momenteel Odido, nee helaas niet. 

 

 

 

 

Hier exact hetzelfde. Jammer dat dit een jaar contract is. Over een jaar kan ik gelukkig weer weg bij deze waardeloze instantie 

Ondanks dat Odido zegt dat de storing in de regio Nijmegen is opgelost is er nog steeds geen internet in de regio Mill. Lijkt mij toch echt om een andere storing te gaan. Nu een week klant en op z'n zacht gezegd not amused. Iemand in de regio Mill waar het wel weer werkt?

Helaas niet, bedrijf doet niet wat ze zeggen. Helaas ben ik er ook ingetrapt.  Na jaren te dure ziggo, is die tot nu toe toch het beste hier geweest. In al die jaren nooit problemen. Alleen echt heel duur. 

Goedkoop is dus toch weer duurkoop.

 

Gelukkig zijn we gezond.

En het ergste is toch dat de vrouw geen walking dead kon kijken 

Helaas niet, bedrijf doet niet wat ze zeggen. Helaas ben ik er ook ingetrapt.  Na jaren te dure ziggo, is die tot nu toe toch het beste hier geweest. In al die jaren nooit problemen. Alleen echt heel duur. 

Goedkoop is dus toch weer duurkoop.

 

Gelukkig zijn we gezond.

En het ergste is toch dat de vrouw geen walking dead kon kijken 

Tip! Doe deze 2de kerstdag wat extra sterke drank in het kerstdessert bij je schoonfamilie. Dan is het helemaal niet nodig om Walking dead op TV te kijken!

Al 3e dag zonder internet, wordt nu echt vervelend.

is er geen personeel beschikbaar door kerst of andere reden?

Ben benieuwd naar de follow-up….

Reputatie 1

Hoi,

Hier ook sinds de 24e geen internet. Drie keer gebeld, eerste keer werd tijdens het wachten de verbinding verbroken. Tweede keer 45 min gewacht. Storing is gemeld, kon minimaal 2 - 3 dagen duren. Echt heel slecht, geen communicatie op dit forum erover. Ook niet bij mijn Odido, geen lokale storing. De vrouw aan de telefoon wist te vertellen dat het probleem buiten het huis lag.

Waarom moeten deze problemen zo lang duren, wat een slechte responsie tijd? Je zou zeggen dat de SLA toch wat beter zou zijn.

later op de dag nog een keer gebeld, toen was de drukte minder en hoefde ik minder lang te wachten. Half Mill zal wel in de ochtend of middag gebeld hebben. In onze wijk meerdere met dit probleem. Tweede keer bellen was de reactie het is “door gezet”.  Geen idee wat dat betekent?! Dat kon de beste meneer niet vertellen, ook niet of de melding opgewaardeerd was tot een”storing”. Minimaal 10 meldingen moeten dan zijn, een aantal werd niet genoemd. Geen duidelijke vervolg acties.


Ook hier werd er gezegd ja het kan minimaal drie dagen duren? Dit is echt maar dan ook echt heel slecht.

 

In het kort:

  • Lang wachten bij de helpdesk;
  • Totaal geen communicatie van uit hun kant op alle kanalen niet;
  • Slechte en wazige antwoorden, niks concreets en hele vage schattingen. Ook geen duidelijke vervolg acties.

de slogan: wij zijn er voor je? Wat heeft dat voor een waarde?

 

 

 

Zie mijn vorige bericht. De storing is wel  gemeld. Klik op de link storing topic. Je kan daar volgen hoe het ervoor staat.

🧑‍🎄
 Fijne kerstdagen 



Hoi Chris,

 

Dank voor je reactie. Even een vraag: hoe weet je dat dit dezelfde storing is. Mill is niet echt omgeving Nijmegen, daarbij is de storing van de link al vanaf de 22e. Wij hebben hier en ik denk de meeste hier in Mill geen internet vanaf de 24e. Is die niet een nieuwe storing? Of is de huidige storing erger geworden?

 

Uit welke bronnen haal je dat dit dezelfde storing is? Ook de helpdesk heeft hier niet naar gerefereerd. Heb je lijntjes met de netwerk afdeling/ beheerders ;)?

 

Graag hoor ik van je :)!

 


De storing in Mill is dus een heel andere storing? Gezien die storing in Nijmegen is opgelost?

Na drie dagen nog steeds geen melding hier  of op mijn Odido! Wat een slechte communicatie!

Wanneer wordt dit opgelost en wanneer word er gecommuniceerd?! Graag antwoord Odido!

Ook tijdens de feestdagen kan er toch wel een communicatie uit? Al meld je: er wordt na gekeken na de feestdagen. Dit is echt heel slecht, zo ga je toch niet om met je klanten, gewoon niet communiceren.

 


 

Reputatie 1

Ondanks dat Odido zegt dat de storing in de regio Nijmegen is opgelost is er nog steeds geen internet in de regio Mill. Lijkt mij toch echt om een andere storing te gaan. Nu een week klant en op z'n zacht gezegd not amused. Iemand in de regio Mill waar het wel weer werkt?

Nee hier nog steeds niet. Elke dag meerdere malen de mediaconverter resetten. Nog steeds geen verbinding.

Ondanks dat Odido zegt dat de storing in de regio Nijmegen is opgelost is er nog steeds geen internet in de regio Mill. Lijkt mij toch echt om een andere storing te gaan. Nu een week klant en op z'n zacht gezegd not amused. Iemand in de regio Mill waar het wel weer werkt?

Hans in W'oord hebben er meer last van hoor ik wel.

Reputatie 1

@CrisTien weet je toevallig waarom er nu wel een nieuwe melding staat over Veenendaal maar nog niks over de storing in Mill? :)

Of weet iemand anders waarom er nog niks over de storing in Mill en omgeving is gemeld? Maar wel over een andere nieuwe storing?

Ja, dit viel mij ook op zojuist….,

Nog maar weer een reset geprobeerd, maar internet is nog steeds down 😒

Reputatie 1

Ja, dit viel mij ook op zojuist….,

Nog maar weer een reset geprobeerd, maar internet is nog steeds down 😒

Morgen maar weer met zijn alle aan de telefoon hangen…. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen, sorry voor de verlate reactie! Dit incident is inmiddels in onderzoek. Ons vermoeden was dat het te maken had met de backup line in Nijmegen. We komen spoedig met een update zodra alle betrokken partijen hun licht erover hebben laten schijnen. 

Reputatie 1

@Jason van Odido en de rest van Odido,

kunnen jullie dit dan a.u.b. melden op de storting pagina en / of bij de lokale storing op mijn Odido?

Dan is het zichtbaar! Wat is de geschatte doorlooptijd ongeveer?

Reageer