Beantwoord

verbindingsproblemen leyenburg den haag

  • 28 September 2020
  • 17 reacties
  • 374 Bekeken

Zijn er meer mensen die last hebben van geen internet en tv. Alles geprobeerd en niets helpt. 
op de site staat dat er geen storingen zijn. Ra ra hoe kan dat t moble

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 29 September 2020, 09:47

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Edwardl  Wat vervelend,Heb je Hier ook gekeken?

Uiteraard, al naar gekeken klantenservice kan het ook niet oplossen. Probleem niet verholpen. 8 oktober 2020 kan er pas een monteur komen. Ik vindt het ongehoord en erg beroerd. Hoe is dat mogelijk? Thuiswerken hoe dan? Spijt van de overstap naar tmobile

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Edwardl, welkom op de Community!

Ik heb gelijk opnieuw een lijnmeting gedaan, net als mijn collega gisteren, maar constateer dat het modem offline is/niet aangesloten is. Kan dat kloppen? Zou je eens willen checken of het korte, grijze DSL-kabeltje (zo'n anderhalve meter lang) wel in de DSL poort achterop het modem zit en of die direct op het ISRA (hoofdaansluitpunt) aangesloten is? Ik begrijp uit de notities van mijn collega dat wanneer het modem aanstaat de WAN (wereldbolletje) wel brandt, maar het Internetlampje niet, klopt dat ook?

Ik zie ook dat je een T-Mobile mobiel telefoonnummer hebt, kan ik je enigszins tegemoet komen door een Unlimited Internet voucher voor zeven dagen op te sturen? Dan kun je in elk geval via hotspot op de mobiel met PC/laptop online blijven. Dit maakt thuiswerken tijdens de aangescherpte maatregelen ietwat minder moeizaam. Laat me weten wat ik voor je kan doen, dan stuur ik je vervolgens zo snel mogelijk een voucher toe! 

UPDATE: we laten het Guidion bezoek toch staan, want ik constateer een andere fout in de binnenhuisinstallatie die door hen opgelost kan worden en daar heeft het weer geen zin om de techneuten hiernaar te laten kijken. Dat duurt alleen maar langer, sorry voor het ongemak, maar ik wil wel dat je zo goed mogelijk geholpen wordt!

@Jason de kabels zijn goed aangesloten geen tv geen internet ik denk dat de modem defect is.

Dit is wat brandt. Wellicht kan je mij even bellen @Jason 

 

 

Reputatie 7
Badge +16

@Edwardl Duidelijk, dankjewel voor de terugkoppeling en de foto! Guidion zal dit voor je oplossen. 

UPDATE: we laten het Guidion bezoek toch staan, want ik constateer een andere fout in de binnenhuisinstallatie die door hen opgelost kan worden en daar heeft het weer geen zin om de techneuten hiernaar te laten kijken. Dat duurt alleen maar langer, sorry voor het ongemak, maar ik wil wel dat je zo goed mogelijk geholpen wordt!

@Jason nieuwe modem niet sneller? 
 

Een voucher onbeperkt internet voor mijn vrouw zou fijn zijn zodat zij wel door kan werken.

Reputatie 7
Badge +16

@Edwardl Indien het aan het modem ligt, zal dit geconstateerd worden door de monteur (deze neemt ook altijd een vervangend modem mee). Omdat ik niet zeker weet waar het euvel precies vandaan komt, behoudens het feit dat het sowieso aan de binnenhuisinstallatie ligt (modem, bekabeling of ISRA), heeft het nog geen zin om prematuur een modem te wisselen. Als dit namelijk niet de boosdoener blijkt, wacht jij nog langer en dat willen we voorkomen.

De voucher voor je vrouw stuur ik meteen naar je toe per privébericht! 😉

@Jason dank voor de voucher, het probleem ligt waarschijnlijk buiten het appartement mijn buren onder en naast mij hebben ook hetzelfde probleem!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Edwardl, thanks voor je reactie en terugkoppeling! Ik ga gelijk schakelen met mijn technische collega's om te checken wat hier het handigst is en waar de minste tijd overheen gaat. Mag ik in de tussentijd alsjeblieft het MAC-adres en serienummer van het modem (staan op de achterkant op het kaartje in de gleuf en daarachter verstopt)? 

Ik kom er snel op terug!


@Jason bij deze ik hoor graag

Reputatie 7
Badge +16

@Edwardl Aah super! Thanks voor de gegevens, ik zet het meteen door naar mijn collega's. Zo kan het met prioriteit worden opgepakt, dan kan er sneller worden gezocht naar een eindoplossing. Dit is overigens ook belangrijk voor onze monteur, dan is alle informatie op één plek verzameld en kunnen we sneller schakelen. Je hoort snel weer van me!

@Jasonde  monteur is ziek niemand geweest vandaag. Hoe gaan we dit beter oplossen. Nog steeds geen tv en internet!!!

Reputatie 6

Hoi @Edwardl, ik heb jouw profiel bekeken en het lijkt erop dat je al een nieuwe afspraak met Guidion hebt kunnen maken, ik zie namelijk een afspraak staan voor 12 oktober. Super fijn!

Heel fijn @Ginny, ik zit sinds 28 september zonder internet en tv.  1 x 7 dagen een tegoed gehad en 2x los bij gekocht het weekend omdat de kinderen ook op de iPads willen.

Hoe gaan jullie deze dagen verder compenseren? 
ik ben gebeld door de klantenservice gisteren? Maar kregen iemand anders aan de lijn? Ik ben  niet gebeld 😡 terwijl het juist in het systeem staat. Ik heb een abonnement voor tv en internet wat ik niet kan gebruiken, en wel voor betaal. 
 

wat is er voor een. compensatie? 

Reputatie 7

Hi @Edwardl, zo te zien is het de monteur gelukt en ben je weer online, top! Ik heb zojuist de abonnementskosten voor je vergoed voor de periode 28-09 tot en met 12-10. De factuur voor oktober staat al klaar dus dit zal verrekend worden met de factuur van november. Deze zal dus een stukje lager uitvallen! :wink:  

@Brian  bedankt voor de info en goed opgelost 👍

Reageer