In augustus ben ik naar Voorburg verhuisd omdat ik daar een appartement had gekocht. Na de verhuizing had ik uiteraard internet nodig, dus besloot ik me aan te sluiten bij Odido. In de eerste twee maanden werkte het internet redelijk, maar daarna werd het erg traag, met snelheden rond de 5 tot maximaal 10 mbps. Ik heb meerdere keren Odido gebeld voor hulp. Na een gesprek met hun specialist kwam een monteur langs om de kabel te controleren. Het leek erop dat de kabel bijna kapot was. Het probleem was echter dat deze kabel door KPN lange tijd geleden was aangelegd. Odido moest contact opnemen met KPN om de kabel te laten vervangen.
Na enige tijd kwam er niemand langs, en ik moest Odido opnieuw bellen. Na een maand kwam er eindelijk een monteur van KPN langs en hij constateerde dat de kabel bijna kapot was. Hij vertelde me te wachten en dat Odido contact met me zou opnemen. Wat er daarna gebeurde? Niets! Niemand heeft me gebeld. Na deze situatie heb ik Odido minstens 3 keer gebeld en gevraagd om te reageren. Ik kreeg alleen te horen: "Ja, het is heel vervelend voor u" en "we zullen u later bellen".
Sinds oktober heb ik nog steeds slecht internet, en Odido onderneemt geen actie. Ik heb gemerkt dat er één of twee keer anonieme oproepen zijn geweest terwijl ik aan het werk was. In mijn laatste gesprek werd duidelijk dat Odido zonder te bellen meteen een afspraak kon maken, aangezien ik vanuit huis werk. Hoe dan ook, ik wacht op het moment dat mijn contract afloopt. Daarna zal ik zeker overstappen naar een ander bedrijf.
Voor Odido: Bel me alsjeblieft niet om jullie excuses aan te bieden. Het enige wat jullie kunnen doen is een afspraak met KPN maken. Zodra jullie een afspraak hebben, stuur me dan een e-mail of sms.