Beantwoord

verhoging internetsnelheid niet doorgevoerd wel betalen

  • 25 October 2021
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Reputatie 1

Hi!

Op 8 oktober heb ik mijn internetsnelheid (thuis) verhoogd van 50 naar 100 mpbs, ik zie op mijn factuur dat ik daar ook voor betaal sinds 8 oktober. Maar in de afgelopen 2,5 week is de internet nog niet verhoogd. Kunnen jullie aangeven wanneer ik de hogere snelheid kan verwachten? Dank alvast.

 

Groet,

Martijn

icon

Beste antwoord door martijnvos 25 October 2021, 17:29

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @martijnvos 

Gaat dit om glasvezel of DSL?

Bij glasvezel helpt het om de mediaconverter even van het stroom te halen, indien dat niet helpt is je 100 Mbps snelheid al actief als je kijkt in je T-Mobile thuis account onder abonnementen?

Reputatie 1

Hallo @Waqqas , geweldig dank! Het was inderdaad de mediaconverter. 

 

Groet,

Martijn