Verkeerde wifi router vermelding in de App

  • 24 October 2023
  • 8 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 15 reacties

Goede dag, 

Aanvankelijk zou er een zyxel T54 wifi router aangesloten worden bij de glasvezel aansluiting.

Deze bleek niet naar behoren te werken en de monteur van Guidion heeft een zyxel T56 wifi router geïnstalleerd.

De vermelding in de App moet nog aangepast worden naar Zyxel T56. 

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hi @PitLe, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

De monteur heeft dit inderdaad niet goed gezet in het systeem. Heb je toevallig het MAC-adres en serienummer van het modem voor mij? Dit moet ik namelijk door onze Back Office laten aanpassen. Dan zet ik het voor je door! Alvast bedankt. 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @PitLe ,

Het lijkt dat het topic aan de aandacht is ontsnapt. Kan jij, je klantnummer in je profiel zetten?
Dan kan een moderator je makkelijker helpen. Ik zal een moderator taggen, deze reageert vanzelf.

Hallo @Tommie van Odido , kan jij verder helpen?

Reputatie 1

Super, dank je!

Het klantnummer heb ik toegevoegd. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @PitLe, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

De monteur heeft dit inderdaad niet goed gezet in het systeem. Heb je toevallig het MAC-adres en serienummer van het modem voor mij? Dit moet ik namelijk door onze Back Office laten aanpassen. Dan zet ik het voor je door! Alvast bedankt. 

Reputatie 1

Hoi Tommie,

Die heb ik voor je.

MAC Address 1071B380C445

Serial Number S220Y421212251

Groet, 

Peter Lenoir 

 

Reputatie 1

Oeps, ik ben blij dat ik foto gemaakt en heb toegevoegd. Ik heb een typfoutje gemaakt. 🫣

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @PitLe, bedankt voor het doorgeven! Volgens mij staat het nu helemaal goed en wordt de koppeling met de T-56 automatisch geregistreerd na de officiële aanmelding. Ik kan dat handmatig niet forceren voor je. Ik ga het uiteraard wel doorzetten. To be continued! 

Reputatie 1

Goede dag, 

Een reminder. Gegevens betreffende mijn wifi router zijn nog niet aangepast.

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb het doorgezet naar onze Back Office @PitLe. Ik weet niet zeker of ze dit handmatig kunnen aanmelden. 

Reageer