-
-
is een Master Poster
-
28 reacties
Al weken haperend beeld op de tv en internet wat weg valt .
Komt er vandaag een monteur langs die is het met mij eens dat de tv box vervangen moet worden dus dat regelt hij netjes.
Vervolgens kijkt hij naar de modem zegt hij dat we een verouderde modem hebben er zijn al 2 nieuwere versies uit wat volgens hem dus te maken kan hebben met het weg vallende internet.
Dat is toch best erg aangezien we deze nieuw gekregen hebben bij de verhuis 4 maanden terug.
@Cens Goed dat je hierover aan de bel trekt!
Het klopt inderdaad dat er inmiddels twee nieuwere versies zijn van het modem. Echter hoeft de wegvallende verbinding niet per se aan het modem te liggen, ik maak zelf namelijk ook nog gebruik van de T-50.
Het is echter niet de bedoeling dat de verbinding niet stabiel is, ik help je graag verder om dit op te lossen! Wil je mij hier meer over vertellen?
- Ervaar je dat de verbinding draadloos (wifi) of bekabeld wegvalt?
- Valt de verbinding echt weg of is deze dusdanig traag dat het lijkt alsof deze wegvalt?
- Wat doe je op het moment dat de verbinding wegvalt om deze weer te herstellen?
Mocht ik geen werkende oplossing kunnen vinden dan ruil ik het modem natuurlijk met alle liefde voor je om!
Ik heb je ook een privébericht gestuurd om de constatering van de monteur met je te bespreken, zie ik je daar?
Bekijk origineel