Beantwoord

Vertraging Glasvezel Aansluiten en geen Informatie



Toon eerste reactie

28 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@axrinas

Als je in je T-Mobile thuis account kijkt zie je daar de installatiedatum of niet?

Zoals ik al zij de aannemer is verantwoordelijk voor het aansluitpunt in huis en de installatie vanaf het aansluitpunt doet T-Mobile.

Je zou pas bericht van Ziggo moeten krijgen om je apparatuur terug te sturen nadat je abonnement is beëindigd dus na de installatiedatum.

T-Mobile zal hier zelf ook nog wel reageren.

Die 14/06 heb ik via eMail van TMobile ontvangen. Die Glasvezel is an de zelfde beheer vanaf de buurman. Zo is de Aansluitpunt toch klaar? Als ik mijn gegevens online invullen zegt het das Glasvezel erg bij is.

 

Voor mij is TMobile verantwoordelijk voor die Inrichting bij me en ik snap niet voor wat ik daar Volker Wessel Telecom bellen moet? Ik ben toch Klant en bij T-MOBILE besteld, niet bij Volker Wessel Telecom.

 

4 Weken geleden hebben erg mensen van T-MOBILE die Kabel bij de Buren naar binnen getrokken. Niet Volker Wessel... ze hadden erg Shirts an van TMOBILE an.

 

Ik ben echt teleurgesteld dat ik van TMobile geen directe Informatie ontvang, maar ergens anders bellen zal? Ontvang ik die volgende Dagen geen tevreden informatie, gaan in annuleren.

 

En met Ziggo, je zegt ze blijven gewoon werken tot die Ansluit van TMOBILE klaar is, maar ik zal binnen 14 Dagen die Apparaten terug sturen

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @axrinas 

Is die 14/06 de definitieve datum volgens het T-Mobile account? Zo niet dan blijft Ziggo gewoon werken totdat T-Mobile kan leveren dus tot er een definitieve installatiedatum bekend is.

Een moderator kan je helpen met het aansturen van de aannemer om de kabel naar binnen te brengen en een aansluitpunt te maken.

Als je het telefoonnummer van VolkerWessels Telecom hebt dan zou je ook eens zelf kunnen bellen, misschien kan je een afspraak maken met de aannemer om een aansluitpunt te maken.

T-Mobile is verantwoordelijk voor de installatie vanaf het aansluitpunt.

Reageer