Beantwoord

Vervangen Vigor 2132Fvn

  • 18 January 2020
  • 37 reacties
  • 1908 Bekeken


Toon eerste reactie

37 reacties

Reputatie 7

Hi @hknydn, wat leuk om te lezen! Dankjewel voor het mooie compliment. Heel graag gedaan en klop gerust weer aan als ik nog iets voor je kan betekenen! 😊

 

Ook ik heb nog een oud modem en de firmware van 2017 is wat mij betreft niet meet te vertrouwen met alle hacking technieken van tegenwoordig. Verder ondersteund dit modem geen WIFI in de 5G band. 

Ik hoor graag hoe ik dit modem vervangen kan krijgen door een up-to-date exemplaar.

Kan T-mobile a.u.b aangeven wat ik als klant met een oud OEL modem mag verwachten 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @john60,

 

Dat is een hele goede vraag! Jammer genoeg kan ik je hier geen concreet antwoord op geven. Er is niets bekend over een eventuele vervanging van de Draytek. Ik zie inderdaad ook dat er een ‘end-of-life’ beschrijving bijstaat op hun website. Ik zal navraag doen bij de specialisten aangaande een optionele vervanging. :wink:

Reputatie 7
Badge +16

Overigens gebruiken wij custom firmware dus voor ons is het niet helemaal van toepassing, maar nieuwe klanten krijgen al geen Draytek meer op Glasvezel en deze zal in de loop van de tijd uitgefaseerd worden. Sorry dat ik hier nog geen tijdsbestek aan kan koppelen!

Reputatie 7

Hey @cjjdool,

Over een “uitfasering” van de Draytek modems is op dit moment niks bekend. Tot die tijd blijven we volledige support bieden en kun je er van uitgaan dat je verbinding veilig is. :relaxed:

Reputatie 1

Mooi

Reputatie 6

@Antoine61 Op het moment kunnen wij Drytek modems niet omruilen voor een ander model. Wanneer dit wel mogelijk is, zullen we dat hier uiteraard communiceren!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @john60 

Bedoel je dat functies niet meer goed werken of is er iets defect? Als dit niet het geval is dan zou je in aanmerking.komen voor een vervanging als hij helemaal stopt met werken.

@Ginny: jammer bij een nieuwe klant leveren jullie wel een router die optimaal is voor een 1Gbit/s en WiFi. 

Ik voel me in de steek gelaten als trouwe t-mobile klant, 

Nu heb ik onvoldoendeprofijt van de upgrade die ik laatst heb gedaan naar 1 Gbit/s en zal ik deze terugdraaien. 
 

 

Reputatie 1

hij werkt nog wel, maar laatste firmware update is al heellang geleden, dacht 2014 dus beetje uit de tjd en vigor zegt zelf op hun pagina, “end of life”

Daarom mijn vraag wanneer worden deze vervangen?

Reputatie 6

@cjjdool Goede vraag! Wij draaien custom firmware op het modem en zorgen er uiteraard voor dat de verbinding veilig is. Modems van bestaande klanten worden niet omgewisseld voor een ander modem, maar worden uitgefaseerd. 

Reageer