vervanging Draytek Vigor

  • 12 August 2023
  • 5 reacties
  • 10 Bekeken

Al tijden ben ik hopeloos bezig mijn wifi te verbeteren.

Ik denk dat de bron een Daytek Vigor 2132 FVn de oorzaak van alle ellende is en dus wil ik een vervangend Modem.  Hoe dat te regelen?

Tommie van Odido 9 maanden geleden

Hey @paulhemunt, dit is een dubbel topic. Ik heb op je andere topic antwoord gegeven en sluit bij deze dit topic! 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo ​​​​​@paulhemunt  

Als laatste wat je nog kan proberen is de Draytek voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achterop de Draytek voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.

Een moderator kan een nieuwere router en mediaconverter regelen. Let op, voor de installatie van de mediaconverter en router dient er een monteur te komen.

Dat herik ook gedaan en ook dat maakt niets uit. Dus ik heb liever dat laatste, dus een nieuwere router en mediaconverter  

laat een monteur het geheel maar vervangen. ik hoor wel hoe het geregeld wordt of wat ik met regelen.

Reputatie 7
Badge +14

Alleen vervangen van de router zal niet een huis dekkend netwerk opleveren. Maar je hebt nu 2 topics over hetzelfde onderwerp.  Zie mijn antwoord in je andere topic.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @paulhemunt, dit is een dubbel topic. Ik heb op je andere topic antwoord gegeven en sluit bij deze dit topic!