Voor de 3e keer deze maand geen internet, LOS lampje is weer gaan knipperen.

  • 16 February 2023
  • 28 reacties
  • 463 Bekeken

Reputatie 4

Goedeavond,

 

Op het moment zit ik voor de 3e keer deze maand zonder internet.

Rood knipperend lampje op de Huawei converter (glasvezel verbinding).
De 1e keer waren ze mij gewoon vergeten aan te sluiten de wijkcentrale.
Nadat dit is opgelost heeft het 6 dagen gewerkt en heb ik voor 1,5 week zonder internet gezeten omdat er eerst een T-mobile monteur werd gestuurd die niks kon wat hij zelf ook al aan zag komen omdat er telefonisch al werd aangegeven dat het LOS lampje knippert.

Daarna is het opnieuw opgelost door een monteur die in de wijkcentrale kan en gaf aan dat mijn kabel er gewoon is uitgehaald. Hierbij is ook een notitie gemaakt dat dit niet nog eens zou moeten gebeuren en dat de andere monteurs de kabel erin moet laten zitten.

Helaas moet ik na nog net geen 1,5 week dat het weer heeft gewerkt opnieuw zeggen dat ik weer geen internet heb en weer het LOS lampje knippert… De hele dag heeft het werkt en rond 19:30 vandaag is mijn internet er weer uit…..

Ik heb op dat moment een rondje gelopen om te kijken of ik een monteur zag bij de wijkcentrale maar deze was nergens te bekennen. Ik ben hierna gelijk gaan bellen met T-mobile waar ik in 1e instantie 13 minuten in de wacht heb gezeten om vervolgens na 2 minuten een ophang toon te horen vanaf de kant van T-mobile.. Ik was midden in mijn verhaal te vertellen en er werd gewoon opgehangen. De persoon haperde al heel erg tijdens het gesprek en wist mij te vertellen dat hij dit vaker hoorde...

Hierna dus opnieuw gebeld, deze keer heb ik 10 minuten moeten wachten en kreeg ik een andere medewerker aan de telefoon waar ik ook heb aangegeven dat het vorige gesprek midden in mijn verhaal werd opgehangen. Hierbij dus ook bovenstaand uitgelegd en de medewerker zou proberen te bellen naar de juiste monteur van Guidion. Er werd aangegeven dat er een netwerkbeheerder zou worden aangestuurd vandaag (aangezien ze tot 21:00 zouden werken) of morgen.. Ik ben benieuwd hoelang het deze keer gaat duren, ik mag hopen dat het morgen ook zeker is opgelost aangezien het al een hele dure maand is geweest mbt het werk wat ik niet heb kunnen doen vanwege het geen internet hebben.

Tot zover ben ik dus ook echt diep maar dan ook diep teleurgesteld in de producten (internet) van T-mobile op het moment… Ik heb nu bijna langer zonder internet gezeten dan met…

Tevens als aanvulling is mij wel aangeboden om een voucher in ontvangst te nemen, echter is deze nog niet binnen. Op dit moment zit ik het verhaal ook te typen op mijn mobiele hotspot (onbeperkt internet) echter is de 5G verbinding van T-mobile hier ook niet vooruit te branden op het moment. Buiten dat is het werk met een hotspot gewoon helemaal niet te doen want het signaal is daar veels te zwak voor.

Na alle telefoontjes die ik heb gehad is mij ook meerdere malen beloofd dat er contact met mij opgenomen zou worden over statussen van meldingen en zelfs over vergoedingen van compensatie etc. Dit is ook geen enkele keer gebeurd...

Tommie van Odido 1 jaar geleden

@Steeffeh bedankt voor het op de hoogte houden. Ik lees, en zie, in mijn systeem dat je al op de hoogte brengt gebracht. Op dit moment kan ik daar niet meer over vertellen. Het is ook niet duidelijk wat er precies aan de hand is. Het enige wat ik kan vragen is om geduldig af te wachten. Ze zijn er mee bezig en de navraag staat uit! Excuses voor de lange wachttijd.

Bekijk origineel

28 reacties

Betaal gewoon iets meer en zoek een provider die je wel serieus neemt. T-Mobile rommelt aan alle kanten en de helpdesk beloofd van alles en uiteindelijk word niets waargemaakt. 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Stanvc ,


Je doet overal je klaagzang, maar komt nergens met een oplossing voor het probleem waar de andere klant het topic voor gestart is.
Deze community is er met de opzet van klant helpt klant, daar draag jij niet echt aan bij. Open gerust een topic als je iets te vertellen hebt, maar doe dat dan niet onder ieder topic.
We hebben ook de huisregels:

Wat betreft de klachten, ja dat klopt die komen op de community/ het forum terecht. De mensen waar het goed gaat hoor je hier niet( de meerderheid). Dit is bij iedere provider het geval, zo zou ik voor niets meer terug willen naar Ziggo omdat die helemaal geen service verlenen, maar dat is dan persoonlijk. Dat ga ik toch ook niet op de site van Ziggo lopen verkondigen? Een ander loopt weer weg met Ziggo.

 

Reputatie 4

Betaal gewoon iets meer en zoek een provider die je wel serieus neemt. T-Mobile rommelt aan alle kanten en de helpdesk beloofd van alles en uiteindelijk word niets waargemaakt. 

Het is inderdaad wel heel erg teleurstellend om het maar even zo te zeggen hoe het nu gaat als nieuwe klant… elke keer ook weer hetzelfde probleem “ja je kabel is uit de wijkcentrale gehaald” dit terwijl er al 2x is aangegeven dat ze monteurs voor de wijkcentrale niet aan de kabel moesten zitten maar dit toch doen… de ene keer gebeurde het midden op de dag terwijl ik aan het werk was. Hierna ben ik 1,5 week offline geweest tot er een oplossing was… en nu is het gisteren weer gebeurd dit keer in t begin van de avond omstreeks 19.30.

Dan bel je tmobile op en sta je eerst lang in de wachtrij en wordt vervolgens je gesprek beëindigd midden in mijn verhaal. Vervolgens bel je terug en wordt er beloofd een melding aan te maken (is gelukkig ook wel gebeurd, heb voor het eerst ook een mail gehad dat er een melding is gemaakt na alle telefoontjes met tmobile) en dat er gelijk een juiste monteur wordt gestuurd van guidion. Tevens werd mij verteld dat er misschien die zelfde avond zelfs nog iemand langs kon komen. Maar dit is helaas niet gebeurd, kan gebeuren was ook kort dag. Nou werd er ook gezegd als het vanavond niet kan dan zal het morgen (vandaag) opgelost moeten worden. Ik ben dus benieuwd of het vandaag opgelost gaat worden. Tot op heden hoor ik nog niks. 
 

Overigens heb ik wel een factuur ontvangen maar is er nog niks afgesproken qua compensatie voor de ellende tot nu toe. Maar goed dat is ook maar even afwachten.. 

Reputatie 4

Vreemde update:

 

ik krijg nu random een sms dat ik vandaag om 9:46 gebeld zou moeten hebben met een medewerker.. dit is niet het geval geweest. Gebeuren aparte dingen..

Beste Soepkip67,

Als je het nuet bevalt wat ik post, hoef je het niet te lezen hoor en mag je gewoon door scrollen, geeft niets.

Iets meer betalen en naar een provider gaan die de klant wel serieus neemt en er moeite voor doet, is ook een oplossing. Misschien niet een oplossing die jij graag wilt horen. 

Reputatie 4

Update nummer 2:

 

Gebeld naar Tmobile om te vragen wat ik kan verwachten aangezien ik verder niks hoor. Na 14 min in de wacht te hebben gestaan kreeg ik een medewerker aan de telefoon. Ik heb hier weer mijn verhaal gedaan en aangegeven dat ik gister gebeld heb en dat er een melding is aangemaakt en dat ik een referentienummer hiervan kan geven. Ze medewerkster wist mij gelijk al te zeggen om welke melding het ging (wat wel fijn was). Echter wist zij mij ook direct te vertellen dat deze melding ook al is afgesloten met “afgemeld”. Dit terwijl ik GEEN internet heb nog. Zij gaf zelf ook aan dat de reden zou zijn dat guidion niks kan doen en daarom deze melding is afgesloten. Ik vind dit echt nog slechter dan slecht dat je er niet over geïnformeerd wordt en je weer zelf achter de problemen mag aan gaan! Het is niet de eerste of tweede keer dat dit gebeurd.

 

De medewerkster ging contact opnemen met de technische dienst om te kijken wat er geregeld kan worden. De wachtrij was alleen erg lang bij de technische dienst en is mij aangegeven dat zij nu in de wachtrij gaat staan en ik terug word gebeld zodra zij meer weet. Hierbij gaf ik gelijk aan dat ik ook wel ECHT terug gebeld wil worden want dit is mij nu ook al zo’n 5x beloofd er nog 0x is dit gebeurd. Zelfs de persoon die ik gister avond sprak zou mij terug bellen (gaf zelfs aan ja morgen vroeg kijk ik gelijk en dan neem ik contact met je op). De medewerkster wist mij te beloven dat zij mij echt terug zou bellen.

 

Het is nu dus afwachten op het telefoontje en op een oplossing want ik ga niet nu voor de 3e keer weer meerdere dagen zonder internet zitten!!! 

Reputatie 7
Badge +7

Beste Soepkip67,

Als je het nuet bevalt wat ik post, hoef je het niet te lezen hoor en mag je gewoon door scrollen, geeft niets.

Iets meer betalen en naar een provider gaan die de klant wel serieus neemt en er moeite voor doet, is ook een oplossing. Misschien niet een oplossing die jij graag wilt horen. 

Het gaat er niet om wat mij wel of niet bevalt. Tijdens het aanmelden ben je akkoord gegaan met de voorwaarden van deze community. Tevens is het mij ook opgevallen dat je voor dit soort gedrag ook al gewaarschuwd bent door een moderator. Het is hier vrij duidelijk, je mag als je zelf een topic opent er bijna alles neerzetten wat je wil, het is niet de bedoeling om ieder topic te kapen met je geklaag.

Zijn de voorwaarden dan, dan dat de waarheid niet geplaatst mag worden!!!

Ik heb geen waarschuwing gezien!!!

En nogmaals, het is geen geklaag.

Het zijn de feiten en ik kaap de topics niet.

Ik geeft de mensen met klachten over T-mobile een steuntje in de rug en laat blijken dat zij niet de enige zijn die ontevreden zijn met T-mobile en de manier zoals ze worden geholpen!

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Stanvc 

Wat betreft de waarschuwing, lees hier toch duidelijk dat je op de waarschuwing reageert.
Verder wil het hier bij laten
Zie deze reactie in ander topic:

Hoi @Stanvc, ik zie je nu in meerdere topics klaagzang posten. Daar is op zich niets mis mee, maar houdt het lekker op één topic, alsjeblieft. Het is nergens voor nodig om in elk nieuw topic aangaande facturen, overstap of andersoortige onderwerpen jouw kritiek te uiten. Ik geef je een waarschuwing omdat ik me kan voorstellen dat je niet met alle Huisregels bekend bent: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community. Neem ze voor het gemak eens door, zo weet je binnen welke lijnen de Community opereert. Bedankt voor je begrip! 

Nou misschien iets beter lezen.…

Het is geen klaagzang.…

En als het je niet bevalt, hoef je het niet te lezen!!!

Je mag ook gewoon door schollen hoor, geeft niets.

Als T-Mobile zou ik me drukker maken om de slechte service en over een helpdesk die veel belooft en niets waarmaakt. Dat mensen heel lang in de wacht staan wanneer zij contact proberen op te nemen. Dat er zaken belooft worden en nuet worden waargemaakt. 

.

In dat kader is het wel jammer dat dit issue nog steeds niet opgelost is: 

Het is eerlijk gezegd ook niet echt handig dat dit niet werkt, en ook niet echt duidelijk dat je eerst de wiki menu's moet doorploegen voordat je wat forum regels kunt tegen komen.

Verder wens ik Steeffeh veel succes en hoop dat hij een moderator treft die echt op zijn case wil gaan zitten, want dit gaat inderdaad niet van een leien dakje zo. Het on-gecommuniceerd sluiten van een case zonder oplossing heb ik zelf ook meegemaakt en verdient geen schoonheidsprijs. Ik hoop dat hier in de toekomst bij t-mobile passende beleidsaanpassingen voor kunnen komen, want het zorgt voor het nodeloos voortslepen van issues. Sterkte ermee!

 

Reputatie 4

In dat kader is het wel jammer dat dit issue nog steeds niet opgelost is: 

Het is eerlijk gezegd ook niet echt handig dat dit niet werkt, en ook niet echt duidelijk dat je eerst de wiki menu's moet doorploegen voordat je wat forum regels kunt tegen komen.

Verder wens ik Steeffeh veel succes en hoop dat hij een moderator treft die echt op zijn case wil gaan zitten, want dit gaat inderdaad niet van een leien dakje zo. Het on-gecommuniceerd sluiten van een case zonder oplossing heb ik zelf ook meegemaakt en verdient geen schoonheidsprijs. Ik hoop dat hier in de toekomst bij t-mobile passende beleidsaanpassingen voor kunnen komen, want het zorgt voor het nodeloos voortslepen van issues. Sterkte ermee!

 

Heb het idee dat geen van de moderators dat wilt als ik het zo bekijk. Andere topics krijgen veel sneller een reactie en hier zit ik nog steeds te wachten op een eerste reactie. Tevens zit ik ook nog steeds zonder internet weet ik niet wat mij te wachten staat ik moet maar naar een rood lampje kijken die uit eindelijk uit gaat. Aangezien ik “gebeld” zou gaan worden wanneer er in de wijkcentrale wat gedaan zou zijn. Maar wanneer dit is geen idee. En of ik gebeld word… ook geen idee tot op heden heeft alleen de medewerkster die ik vandaag heb gesproken mij terug gebeld en de andere telefoontjes (wat er toch wel veel zijn in een zeer korte tijd) mij allemaal hetzelfde beloofd hebben maar 0 telefoontjes heb ontvangen.

 

Belooft erg veel goeds.. not really..

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Steeffeh, bedankt voor alle uitgebreide informatie! Wij behandelen de topics van oud naar nieuw. Helaas is jou topic er door heen geglipt, dit komt door de hoeveelheid reacties. Excuus hiervoor! Ik zie dat je contact hebt gehad met onze online klantenservice. Er staat een ticket open naar onze techneuten. Op dit moment staat het ticket nog open, en heb ik geen update hierover. Zodra hier iets over bekend is, laat ik het je meteen weten!

Reputatie 4

Hi @Steeffeh, bedankt voor alle uitgebreide informatie! Wij behandelen de topics van oud naar nieuw. Helaas is jou topic er door heen geglipt, dit komt door de hoeveelheid reacties. Excuus hiervoor! Ik zie dat je contact hebt gehad met onze online klantenservice. Er staat een ticket open naar onze techneuten. Op dit moment staat het ticket nog open, en heb ik geen update hierover. Zodra hier iets over bekend is, laat ik het je meteen weten!

Bedankt. Helaas ook geen enkele stap verder. Vind het echt diep teleurstellend dat er voor de 3e keer nu een zelfde fout gemaakt wordt en ik alsnog dan lang moet wachten voor een oplossing en ik in de problemen zit omdat ik geen netwerk heb.. 

Reputatie 7
Badge +9

@Steeffeh ik snap je frustratie volkomen, ik wil natuurlijk ook dat jij ongestoord van je internet kan genieten! Het ticket is gisteravond geopend met een spoed status. Onze technische dienst gaat er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te pakken, ze hebben het erg druk. Jouw ticket gaan ze met spoed oppakken. Hopelijk komen ze snel met een oplossing, zodat je eindelijk van een stabiel netwerk gebruik kan maken. Weet dat we hier dicht op zitten!

Reputatie 4

@Steeffeh ik snap je frustratie volkomen, ik wil natuurlijk ook dat jij ongestoord van je internet kan genieten! Het ticket is gisteravond geopend met een spoed status. Onze technische dienst gaat er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te pakken, ze hebben het erg druk. Jouw ticket gaan ze met spoed oppakken. Hopelijk komen ze snel met een oplossing, zodat je eindelijk van een stabiel netwerk gebruik kan maken. Weet dat we hier dicht op zitten!

De ticket is gister avond aangemaakt en was blijkbaar ook gelijk alweer gesloten zonder enige vorm van informatie die ik heb doorgekregen. Ik heb vanmorgen gebeld en toen kreeg ik te horen dat hij gesloten was met als tekst “Guidion kan hier niks mee”. Hierna heeft de medewerkster deze zelfde melding inderdaad heropend (vandaag dus) en gelukkig met enige spoed weten door te zetten.

 

Buiten dat vind ik het erg kwalijk en dus wat ik net al zei ZEER TELEURSTELLEND dat er nu 3x dezelfde Fourniret gemaakt. En wat is dan de fout? Dat er een netwerkmonteur voor een 3e keer mijn kabel uit de wijkcentrale haalt zonder enige oplossing of iets!! Als dit 1x gebeurd kan ik het begrijpen maar 3x?!!!! En buiten dat het 3x is gebeurd is er zelfs ook al 2x aangegeven dat er niet aan die kabel gezeten moest worden in de wijkcentrale. En wie ik er nu voor de 3e keer de dupe. Precies wij…. Die nu helemaal niks kunnen. Ik pas er namelijk voor om nog eens meerdere dagen zonder internet te zitten aangezien het de 2e keer 1,5 week heeft geduurd. Laten we maar niet beginnen over de 1e keer. 

Reputatie 7
Badge +9

@Steeffeh om je uit de brand te helpen kan ik een vouchercode geven om via ons 4g Unlimited netwerk verbinding te maken. Dan kan je je telefoon instellen als hotspot om een wifi netwerk te maken voor alle apparaten. Kan je mij laten weten of je deze wilt ontvangen? Ik snap dat deze situatie erg vervelend is. Je ticket heeft prioriteit en wordt zo snel mogelijk opgepakt. 

Reputatie 4

@Steeffeh om je uit de brand te helpen kan ik een vouchercode geven om via ons 4g Unlimited netwerk verbinding te maken. Dan kan je je telefoon instellen als hotspot om een wifi netwerk te maken voor alle apparaten. Kan je mij laten weten of je deze wilt ontvangen? Ik snap dat deze situatie erg vervelend is. Je ticket heeft prioriteit en wordt zo snel mogelijk opgepakt. 

Je zou deze kunnen opsturen, dan hoef ik tenminste niet continue 2GB erbij te doen. Hopelijk werkt dat wel iets beter dan het huidige want het ontvangst van T-mobile is sowieso niet al te best waardoor een hotspot ook zeeeer traag werkt. Maar misschien helpt het iets :)

Reputatie 7
Badge +9

@Steeffeh ik heb je zojuist een privébericht gestuurd!

Reputatie 4

@Steeffeh ik heb je zojuist een privébericht gestuurd!

Heb de code ontvangen en proberen te gebruiken maar helaas heeft dit ook geen goed effect aangezien het werken met een hotspot niet te doen is. Om de 3 seconde blijft een youtube video al 10 seconde hangen. Dit is totaal niet te doen dus.

Ik hoop dat er vandaag een oplossing gaat komen aangezien mij dit telefonisch is beloofd, al heb ik er een hard hoofd in… 

Reputatie 4
  • Opnieuw een nieuwe update:

    Zaterdag heb ik nog contact gehad met de klantenservice, hier kreeg ik als aller eerst Nick te spreken. Ik heb mijn gegevens allemaal doorgegeven, ik heb het probleem opnieuw aangegeven. Nick kon zien dat ik al eerder had gebeld en dat er een melding is gemaakt. Op dat moment ging hij bellen naar de afdeling waar mijn melding stond en had mij in de wacht gezet. Na 2/3 minuten in de wacht te hebben gestaan kreeg ik een toon dat de verbinding was verloren. Dit bleek dus ook het geval te zijn, de verbinding was opgehangen door T-mobile (dit is nu al vaker gebeurd…)

    Vervolgens heb ik direct terug gebeld (er werd namelijk niet terug gebeld naar mij). Hier kreeg ik Ahmed aan de telefoon, hier heb ik dus weer opnieuw mijn verhaal gedaan. Hier heb ik ook aangegeven dat ik voor het gesprek zijn collega Nick heb gesproken en dat Nick de verbinding heeft verbroken. Dit vond Ahmed niet kunnen en heeft er wel een notitie van gemaakt. Buiten dat heeft Ahmed ook geprobeerd de betreffende afdeling te bereiken (toevallig was op zaterdag de afdeling van glasvezel aanwezig, deze is er normaal niet op zaterdag kreeg ik te horen). Hij heeft de afdeling niet te pakken gekregen en heeft mij gevraagd of hij mij terug mag bellen binnen het uur. Dit heeft Ahmed gelukkig ook gedaan. Hij is de 2e persoon die mij heeft terug weten te bellen op de zeker 10x beloofde acties die ik heb gekregen van andere (aangezien Ahmed kon zien dat ik voor het gesprek met hem al 19x heb moeten bellen op verschillende dagen :)). Tevens heb ik ook aangegeven dat mij al meerdere malen is beloofd dat er eerst op donderdag iemand nog langs zou kunnen komen en als dat niet gebeurde op vrijdag zou zijn. Vrijdag gebeld om aan te geven dat er niks is verbeterd. Toen werd mij vrijdag aangegeven ja als het vandaag niet opgelost wordt dan komt er uiterlijk morgen (zaterdag) iemand langs.. Waarop ik gelijk reageerde met zijn er wel monteurs werkzaam op zaterdag dan? Waarop de vrouwelijke collega wist te vertellen dat deze er ook waren. Nou zaterdag maar opnieuw aan de bel getrokken want uiteraard is het probleem niet opgelost op zaterdag. Dit was dus ook het gesprek met Ahmed op zaterdag. Ahmed zou al net als alle andere en dicht op zitten en er echt achteraan gaan.. We zitten nu op de maandag en ik mag hopen dat het toch echt opgelost gaat worden vandaag… Ahmed zou mij vandaag ook nog terug bellen om na te vragen of het is opgelost of niet. 

    Wat ik mij ook erg blijf af vragen en wat er telefonisch is vermeld dat ze aan het onderzoeken zijn wat het probleem kan zijn en waarom dit steeds gebeurd… Ik vraag mij af waarom ze niet eerst het probleem oplossen en vervolgens kijken waarom dit steeds gebeurd. Nu laten ze de klant (mij) dus in de “shit” zitten terwijl zij zoeken naar een oplossing wat weet ik het hoelang kan duren…

    Pluspunten voor Ahmed
    Hij kwam nog wel enigszins geloofwaardig over en hij begon wel over een compensatie wat hij als minst kan betekenen aangezien het probleem niet door hem zelf opgelost kan worden. In de hoop dat hij mij vandaag belt heeft hij wel zijn beloftes waargemaakt.

    Buiten het bovenstaande verhaal heb ik nog een vraag/mededeling.
    Ik heb nu een voucher gekregen waardoor mijn data niet op gaat, waarbij dank, echter kan ik hier niet fijn uit de voeten zoals eerder aangegeven. Tevens ligt mijn telefoon ook daadwerkelijk tegen de computer aan om maar een beetje verbinding te hebben (het werken is helaas zo goed als on mogelijk hierdoor, het werk is hier ook echt NIET over te spreken). Maar omdat mijn telefoon dus ook tegen de computer aan moet liggen is er in de woonkamer geen enkele verbinding nu aangezien de hotspot dat niet redt.

    Is er ook nog een mogelijkheid dat op mijn vriendin haar telefoon (heeft ook unlimited abonnement) de databundel niet op gaat en zij dus ook niet na de 10GB continue 2GB moet bij vullen wat erg vervelend is?

    Nogmaals het voucher idee is leuk maar is totaal niet de oplossing, dit mag er niet voor zorgen dat T-mobile gaat denken dat ze nu een voucher hebben gegeven zij alle tijd van de wereld hebben om het probleem op te lossen. De melding die is gemaakt is nu al 2x aangemerkt als spoed zoals ik telefonisch mag geloven. Alleen is de spoed nou niet echt spoed krijg ik door.
Reputatie 3

Inderdaad is met zo'n voucher erg behelpen vind ik. 

Ik heb daar ook een tijdje gehad. Maar mijn gewone pc bijvoorbeeld heeft geen wifi, zit via kabel op modem. En dat is natuurlijk bij met apparaten en probleem. Tv heeft wel WiFi, maar die is eigenlijk nooit in gebruik, heb express en kabel voor aan gelegd

Het schijnt te kunnen met sommige modems om in de usb poort een 4g stick te steken, en daar dan de sim met voucher on te doen.

Kreeg van iemand anders het advies om gewoon een normale router met 4g optie te kopen. Dan is het kwestie van netwerk kabels, uitgezonderd die van het glasvezel kastje, om prikken in de andere en dan de apparaten opnieuw opstarten zodat ze van de andere ip adres en aanverwanten te krijgen.

Ik heb al een switch hangen in de meterkast, dus is het alleen de kabel van modem maar switch ompluggen en alles opnieuw opstarten.

Is ook niet ideaal, maar dan werkt alles in huis weer,. Dan wel dezelfde wifi instellingen op de 4g router hetzelfde instellen als op modem. Het modem helemaal uitzetten om geen wifi conflict te krijgen... 

Zou heel mooi zijn als t-mobile een usb stick zou  geven die in het modem kan,dan is het allemaal niet nodig. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Steeffeh dank voor het delen van je ervaring. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met daarin een extra vouchercode!

Reputatie 4

Helaas gisteren ook opnieuw geen oplossing.

Ahmed heeft mij gecontacteerd zoals hij had beloofd. Echter kon hij zelf ook geen update geven over de status van de melding. Hij vroeg mij wel of zijn collega van glasvezel mij al had gebeld wat dus in de planning stond maar dit was niet het geval. Na het gesprek van Ahmed ben ik nog wel gebeld door zijn collega van het glasvezel team. Zij wisten mij ook geen daadwerkelijk update te geven. Zij wist mij alleen te vertellen dat de melding van 19 januari ja, geen fout 19 januari nog steeds open staat waardoor deze problemen dus ontstaan… Omdat de melding van 19 januari nog open staat (melding voor de netwerkbeheerders) kan er geen nieuwe melding worden aangemaakt… Dit terwijl de melding van 19 januari precies hetzelfde is als dat ik nu heb. Vanaf 19 januari is het probleem dus al meerdere malen aanwezig en nog steeds niet opgelost. Wanneer kan ik wel een oplossing verwachten? Hier wisten beide medewerkers geen antwoord op te geven.

Een oplossing voor T-mobile is ver te zoeken.. Ook wanneer je kabel er voor de 3e keer is uitgehaald in de wijkcentrale...

Reputatie 7
Badge +9

@Steeffeh bedankt voor het op de hoogte houden. Ik lees, en zie, in mijn systeem dat je al op de hoogte brengt gebracht. Op dit moment kan ik daar niet meer over vertellen. Het is ook niet duidelijk wat er precies aan de hand is. Het enige wat ik kan vragen is om geduldig af te wachten. Ze zijn er mee bezig en de navraag staat uit! Excuses voor de lange wachttijd.

Reputatie 4

Mijn vertrouwen in T-mobile is totaal verdwenen op dit moment. Ik weet dat het updaten en het neerzetten van de informatie in dit forum ook echt totaal geen verdere updates of snelheid erin biedt.

Toch wil ik het even verteld hebben….

Uiteraard is er gister geen enkele update geweest. Waar @Tommie naar heeft gerefereerd dat ik ben geinformeerd(op maandag) is alleen een informatie telefoontje met: Er is op dit moment geen update, zodra ik meer weet dan hoor je dit van mij”.

Na gisteren meerdere keren gebeld te hebben met MDF Infra, en veel verwarring bij MDF Infra aangezien er steeds gepraat werd over een kabel breuk in Beverwijk terwijl ik in Ridderkerk woon…
Buiten dat zou er vanuit MDF Infra een monteur zijn gepland voor vandaag om 8:00 uur.. Helaas was er rond 8:00 niemand bij mij aan de deur, wel rond 8:40.. De monteur kwam met 2 man sterk en 2 auto's de straat in gereden. 1 monteur stapte uit de auto en liep naar zijn collega toe om aan de deur hangend een sigaretje te doen. Nadat hij zijn sigaret heeft opgerookt is hij zijn eigen auto ingestapt en zijn zij beide weggereden.

Er is dus geen monteur hier binnen geweest, er is geen communicatie geweest, er is geen oplossing geboden. Ik zit nog steeds met het probleem wat ik vanaf donderdag heb en dus al voor de 3e keer heb vanaf 24 januari dat ik klant ben!!!!!!!

MDF Infra is overigens ook niet meer te bereiken, dit is ook aangegeven bij T-mobile en bij MDF Infra zelf. Je wordt automatisch na 3x overgaan opgehangen met de melding “De persoon die je probeert te bereiken is op dit moment niet bereikbaar, spreek een bericht in na de piep”. Je moet hier dus een voicemail inspreken wil je uberhaupt terug gebeld willen worden. Het is dus maar hopen dat je terug gebeld gaat worden na het inspreken van de voicemail.

Ik heb nog geen enkele service zo slecht gezien als dit.

Reageer