waarom kan de helpdesk na een half jaar een probleem nog steeds niet verhelpen?

  • 5 September 2023
  • 7 reacties
  • 73 Bekeken

Blijkbaar is de helpdesk niet in staat om een probleem op te lossen wat al meer dan een half jaar speelt, en blijkbaar is het niet mogelijk om ooit iemand te spreken te krijgen die daadwerkelijk kan helpen qua technische dienst of wat dan ook? En toch lekker elke maand 60 euro willen vangen voor een service die ze niet leveren??

Tommie van Odido 8 maanden geleden

Hi @hatdatsat, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie inderdaad een groot dossier. Er zijn veel monteursbezoeken geweest en ik zie dat er ook een afspraak is gemaakt voor morgen. Ik wil dit toch eerst afwachten voordat ik of een andere collega verdere stappen kan ondernemen. Ik ben erg benieuwd naar de terugkoppeling van de monteur. Wil je mij hiervan op de hoogte houden? Ik namelijk dat je van een stabiele en snelle verbinding kunt genieten. Ik blijf daarom graag dichtbij deze case staan en hopelijk kunnen we dit nu eens en voor altijd oplossen! 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @hatdatsat 

Welkom! Het is de bedoeling dat je wel hulp krijgt. 
Wil je uitleggen wat er fout gaat dan kunnen de moderators of advies van de klanten je verder helpen, hopelijk kan iemand het probleem oplossen 

 

 

Sinds 14 feb ben ik in contact over traag internet, ik heb 1gb up/ down via glasvezel en dit is op het netwerk van kpn, ik heb sinds dat eerste telefoon gesprek bijna elke week wel een keer gebeld (of soms meerdere keren) we hebben meerdere malen uitgesloten dat het probleem bij mij thuis ligt en het is al een aantal keer door gespeeld naar kpn. dus vandaag belde ik en had de klanteservice zoiets van laten we weer een keer bij stap 1 beginnen met een internet speed test. (ze hebben al meerdere speed tests ontvangen van mij) en het is duidelijk een probleem wat bij kpn ligt maar goed laten we toch weer alles bij mij thuis door gaan lopen want ze willen blijkbaar dat ik nog weer 2 maanden verspil met elke stap te doen….

oh hier is een klein lijstje van een aantal stappen:

  1. andere poort op de modem
  2. andere kabel
  3. nieuwe kabel kopen
  4. speed test
  5. monteurs langs sturen
  6. nieuwe modem (ondertussen al 4 nieuwe modems gehad)
  7. nieuwe glasvezel box.
  8. monteur na de wijk centrale

al deze stappen zijn meerdere malen uit gevoerd en toch vinden ze het leuk om elke stap toch weer opnieuw uit te voeren en het feit dat het meestal rond tijden voor komt dat veel mensen het netwerk gebruiken dus avond uren en weekend word kompleet genegeerd.

oh en met netwerk bedoel ik niet bij mij thuis want er is maar 1 tv en 1 computer verbonden op mijn thuis netwerk.

Reputatie 4

Klinkt als overboeking bij the internet provider formerly known as T-Mobile. Je moet zorgen dat je buren ook gaan klagen. Als te weinig mensen klagen gaat namelijk het "kluitje in riet" protocol in werking.

Overigens zijn er meer mensen op dit forum met vergelijkbare klachten, vaak in dezelfde regio.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @hatdatsat, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie inderdaad een groot dossier. Er zijn veel monteursbezoeken geweest en ik zie dat er ook een afspraak is gemaakt voor morgen. Ik wil dit toch eerst afwachten voordat ik of een andere collega verdere stappen kan ondernemen. Ik ben erg benieuwd naar de terugkoppeling van de monteur. Wil je mij hiervan op de hoogte houden? Ik namelijk dat je van een stabiele en snelle verbinding kunt genieten. Ik blijf daarom graag dichtbij deze case staan en hopelijk kunnen we dit nu eens en voor altijd oplossen! 

De monteur is ingeschakeld niet omdat ze resultaat verwachten van deze monteur maar omdat er altijd eerst een Gideon monteur langs moet komen voor dat het door kan worden geschakeld naar kpn. Terwijl het al duidelijk is dat het gewoon direct naar kpn moet blijkbaar is het nodig om altijd eerst meer tijd en geld te verspillen. Deze monteur gaat langs komen in de ochtend wanneer er weinig netwerk verkeer is dus op dat moment zal het internet gewoon goed zijn. Dit is denk ik de 5de monteur die langs komt?

Reputatie 7
Badge +9

@hatdatsat waarschijnlijk moet ook KPN NetwerkNL weer langskomen zoals je ook al vermeld in je bericht. Als er een terugkoppeling geweest is van Guidion kan ik hier, intern, achteraan gaan. Hopelijk verloopt dit dan sneller en beter!

Reageer