Wij hadden al een T-Mobile Thuis abonnement in combinatie met een mobiel abonnement. Daarmee hadden we een mooi voordeel te pakken; de zender FOX sports gratis en een korting vanwege de mobiele abonnementen bij ons thuis. Hartstikke fijn!
Nu hebben we netjes aan T-Mobile aangeven dat we gingen verhuizen en ze hebben alles van T-Mobile Thuis netjes omgezet, behalve het voordeel van het hebben van meerdere mobiele abonnementen...
En helaas kom je natuurlijk veel te laat achter zoiets, dat we dus nu alweer 9 maanden (!) het volle tarief hebben betaald (dus ook het volle tarief voor FOX Sport channel) hebben betaald, terwijl dat eigenlijk niet had gehoeven. En achteraf keken we nooit naar FOX, dus dat is dubbel zonde.
En natuurlijk hadden we dit eerder kunnen opmerken en aan de bel moeten trekken, maar dat hebben we niet gedaan. Onzorgvuldigheid van onze kant.
Ik heb FOX direct stopgezet, nog voor ik doorhad dat dat dus kwam doordat het mobielvoordeel abonnement niet automatisch was meeverhuisd. Ik heb ook weer de aanvraag gedaan voor het mobielvoordeel abonnement, maar helaas 9 maanden te laat.
Helaas zijn we erg verdrietig dat we hier niet eerder achter zijn gekomen. Ik verwacht in principe niet dat er iets op terugwerkende kracht geregeld kan worden.. maar laat dit een waarschuwing zijn voor iedereen die op dit moment geniet van een voordeel abonnement en binnenkort gaat verhuizen!
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Beste antwoord door rensx.ox
Bekijk origineel